Full Gass Sonic

Tegenwoordig is alle MHR en XSH ... tis maar dat je reezzzZzzz moet zijn hé :+

Cilinder ziet er dan ook wel heel netjes uit!
Nou zon type ben ik totaal niet met dat domme "Alluz EMHAER" gelul. Ik koop gewoon wat ik denk nodig te hebben om de snelste tijden te rijden. Dat zelfde geld dus voor het tune werk. Dus begrijp me niet verkeerd.

Maar thnx anyway
 
Patrickkk conjo :D nice pics van je cilinder! Ubergeil, die had ik nog niet gezien ookal staan ze er aardig tijd op whaha, zoveel benk dus op ut forum..
en ben je al opgeschoten met opbouwen? tunnerd,, ga jij volgende week ook je frame van de muur afhalen bij mark,, ff dat stof eraf blazen en laten coaten ?:p
doen we alles samen in 1 keer togg , arthur is zo lieff om naar putten te rijden:D dus kan het eindelijk weg,, maare nou wel kijken tot hoelaat ze open zijn op zaterdag zodat ik niet weer voor dichte deur sta :L waaaa , spreek je snel kerel !
 
Last edited:
Zo super speciaal is mn voorvork niet hoor, maar Jordy (en ik zelf ook wel) heeft liever niet dat opeens iedereen het doet. Moet wel een beetje uniek blijven uiteraard

Maar wel een zwaar zadel erop zetten. beter pak je een klein plaatje aluminuim en maak je een simpel zitje.
En zo uniek zal het niet zijn wat je met je vork gedaan hebt. Ik heb iig al genoeg gezien. En succes om dat beter te doen.
succes met je sonic iig, check hem volgend seizoen wel ff.
 
@ Frank; Haha ja komt goed ben bijna klaar dus ouwe kicker:D!

@ Arthur; Ik maak hem wel zo licht mogelijk uiteraard maar het oog wil ook wat vandaar dat ik daarvoor niet heb gekozen! En zo zwaar is het zadel inmiddels niet meer :) Over de voorvork het gaat er ook niet om of het uniek is of niet maar we hebben gewoon liever niet dat iedereen er straks mee rijd. Het is vast al wel eens gedaan hoor tegenwoordig kan je niks meer orgineels verzinnen 8P Maar komt goed aankomend seizoen;)

@ Delano; Carb is zeker netjes zal er zo ff een update tegenaan gooien nu me topic toch al gekickt is :D

@ Wesley; Rustig aan:D Eerst ff douchen
 
Last edited:
Update 18-02-08

Topic was al gekickt en had toch wel weer een update klaar staan dus maar even een verhaaltje bij de pics gemaakt :).

Allereerst is me frame klaar! Moet alleen nog hier en daar iets bijgewerkt worden voor het coaten maar van het weekend gaat alles dus waarschijnlijk naar de coater!

Zoals je op de onderstaande fotos ziet heb ik een nieuw onderlangs systeem gemaakt lekker licht maar erg stevig :W

Hier wat pics op wielen
2vvksg9.jpg


6rpzcy.jpg


Nieuw clampje en remheveltjes
28u6zo3.jpg


En ja hoor me Keihin moest er ook aangeloven! Een 80mm kelk van Karsmeijer :love: Kelk is nog wat vies van de vingers maar blingt nog lekker dus dat zijn wel wat pics waard:

wv9vk5.jpg


Lekker groot:D
35kldz6.jpg


K powah-:- :D
ndu8pd.jpg


Klaptemeijer boys nogmaals bedankt!
Dat was hem weer! Volgende update waarschijnlijk met vers gecoate spullen;)
 
Volgens mij liet ik dat glimmende ding net vallen in de schuur?:O
Maar 't is weer Nois biatch.. binnenkort m'n roxje maar 's lanceren.. 3e FullGassert:D
Ik kan wel weer gaan vertellen hoe geil ik 't allemaal eruit vind zien, maar dat weet je zelf wel..

Lataa
 
Back
Top