Full Gass Sonic

heey Patrick :D

ziet er zeer netjes uit, maar hij lijkt wel een look a like Karsemeijer scootaah :+

ben benieuwd wat de score van de week gaat worden, hou me op de hoogte;)

tot snel in groepsgesprek,

lataa:*
Tja, ik bouw mn sonic zoals ik het wil.. ik ga niet iets laten wat ik wil omdat een ander het heeft..

Ik zit echt niet met fotos van andere sonics mijn sonic te bouwen, zon project heb je 1 keer in je leven dus ik doe het gelijk zoals ik het wil en ga geen rekening houden met anderen ;)

Spreek je snel lataa :K
 
Heey patrick,,


ik vind em vet!

hij lijkt idd op die van de klaptemeijers mja een gestripte sonic is een gestripte sonic,, er zullen er vast meer zijn :W

maar het schiet mooi op!

ga zo door ;)

benieuwd naar je score :)

groet jeroen ;)
 
patrick :D
ziet er nice uit man echt super
ma dat wist je al :D:D
alles netjes gespoten daar kom je de eerste meetings wel ff mee door :P
ben ook nog veel van plan :D
maja spreek je weer op msn
rustig aan kerel
 
eeyyy Patrick!

weer lekker aan het beunen geweest me jongen:D
ja hij begint zijn vorm wel te krijgen. hopen dat je hem voor genemuide afkrijgt maar dat zal wel he;) ben wel blij met me kappensetje van je he als je ze maar niet vergeet!!!

offtopic
lekker gesprekje op msn he 8P lekker kansloos weer:D
 
eeyyy Patrick!

weer lekker aan het beunen geweest me jongen:D
ja hij begint zijn vorm wel te krijgen. hopen dat je hem voor genemuide afkrijgt maar dat zal wel he;) ben wel blij met me kappensetje van je he als je ze maar niet vergeet!!!

offtopic
lekker gesprekje op msn he 8P lekker kansloos weer:D
FrIstIbOy! 8P Ja voor genemuiden komt het helemaal goed en nee ik vergeet de set niet :D
 
waar blijft die remkabel etc nou??

ohwja daar moest ik voor zorgen :D ik ga het vandaag regelen....:*

ding wordt tovv !!

grtz ken
 
Was me dat even een dagje gister!!
twee keer gereden op genemuiden, alleen de starts waren jammer genoeg niet helemaal perfect!! Van het gas af enzo..
Gezellige dag gehad, nog even op de bank gestaan waar toch ook wel wat moois uit kwam.

Patrick, waar blijft je verslag+Foto's?

Latertje..
 
Update 26-08-07

Genemuiden achter de rug, tijd voor een update :D

De hele week druk bezig geweest om de sonic een beetje netjes voor de dag te laten komen. Donderdags op de bank bij Karsemeijer. Kwam binnen met een 20.x pk en ging weg met 21,6 pk SAE. Mn doel was dus al bereikt (de 21 pk).
Deze score is eruit komen rollen met alleen wat ontsteking en overbrenging werk de carb hebben we helemaal niks aan gedaan:W.

Vrijdag werd letterlijk nachtwerk want de achterrem wou niet op druk komen. Dus zonder achterrem naar genemuiden maar Rick kwam toen even helpen en vroeg of we overal een ringetje tussen hadden: bleken we er 1 vergeten te zijn :+ Na 2 min was hij op druk.

Omdat ik na het banken afgelope donderdag nog nooit had gereden dacht ik bij de eerste sprint ik houd me in omdat ik niet weet wat hij doet en hoe het rijd. Na een slechte start (3x van het gas) kwam er toch nog een tijd uit rollen van 7,9 met een top van 109 km/h. Viel me erg mee dus me eerste sprint ooit.

2e sprint was helemaal niks want ik vergat op me stuur te leunen ik zat gewoon recht op op me sonic dus die kwam de hele tijd om hoog.

Daarna daar nog een keer op de bank gezet en daar kwam een 22,1 pk SAE uit rollen.

Grafieken (ook met die van donderdag):
[IR]http://i11.tinypic.com/5yx6bgj.jpg[/IR]

Ben dus erg blij met deze score met mijn standaard 7T en zonder carb afstelling:D.

Filmpje op de bank @ Genemuiden:
[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-2995756206409674630&hl=nl"]Full Gass Sonic Testbank run 22,1 pk[/ame]

Nog wat fotos hoe hij er bij stond @ Genemuiden:
4ln9pmv.jpg


6gl9boh.jpg


4ubf7tv.jpg


53ojajp.jpg


67n47c6.jpg


Moet dus nog heel wat polijsten en deze carterkap zat er even tijdelijk op.
 
Back
Top