Originally posted by Meneer Eric
Wervelen dus toch,
UTFS levert dit ophttp://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=7091
Originally posted by Running_Sp
volgens mij werkt zo'n ronde uitlaattunnel net zoals als je een rondje blaast met rook , de gassen worden eruitgeschoten maar er blijft dus een werveling (rondje) over die langzamer de uitlaattunnel uitgaat (dus bijv. dat rondje wat je blaast met rook).
Het is een idee en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel , misschien is het wel onzin .
Originally posted by Running_Sp
volgens mij werkt zo'n ronde uitlaattunnel net zoals als je een rondje blaast met rook , de gassen worden eruitgeschoten maar er blijft dus een werveling (rondje) over die langzamer de uitlaattunnel uitgaat (dus bijv. dat rondje wat je blaast met rook).
Het is een idee en ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel , misschien is het wel onzin .
Originally posted by fabriziracing
dat heb ik nu ook geprobeerd, maar vind het resultaat maar tegenvallen, volgens mij moet er wel een betere manier zijn, dan polijstpasta+staalwol
Originally posted by R5 man
zou het ook zo kunnen zijn dat polini dat vage viekhoekige uitlaatkanaal zo heeft bedacht om in bepaalde regionen een grotere stroomsnelheid te ontwikkelen als in andere?. Ik weet niet precies uit me hoofd hoe dat kanaal ligt tov de vlinderpoort. zou me er wel iets bij kunnen voorstellen.
Originally posted by fabriziracing
Maar het zou nog leuker worden moest Joël hier z'n ervaring willen neerzetten (maar ik vrees dat het niet zal gebeuren).
grtz
Originally posted by Mol
Heb je dit zelf getest? Zoja, wat waren je bevindingen? Zo nee, wie heeft het dan wel getest en wat waren daar de bevindingen?