Gaat Dit Lukken (foto)

beta ark bruut!

Poging na de 20+pktjus
Stage5TunedXSH-polijstblokkie.jpg


ik heb zelf een wing gemaakt voor men 28mm keihin en 22x28mm spruitstukkie ma nu is men vraag staat het niet te schuin ik heb zelf men twijfels?

greatz Moi
 
Advertisement - register to remove this

Erg lastig te zeggen met zo'n onduidelijke foto. Misschien dat de mina freaks het eraan zien, maar imo staat hij nog best wel schuin zo.
 
ja hij komt nog heeel ietsjes minder schuin door men vering ma scheelt niet veel

sorry voor slechte foto maar kan nu op het moment geen fotos meer maken
 
moeilijk te zeggen, ook nog een x dat het niet bij iedereen dezelfde is. dus het zou kunnen gaan werken, maar ook niet. gewoon ff proberen dus. maar als ik jou was zou ik er nu ff wat opvinden, is wat makkelijker dan wanneer het erop ligt
 
Hangt er ook van af hoe schijn het blok komt te staan onder je scoot ;)
Als je een lange achterveer hebt, komt het mss wel goed.
Al denk ik eerder dat je carb te schuin gaat staan.
 
ik heb men scooter wel een maand geleden aan gehad maar toen maakte ie heletijd bwaaaaoooooop geluiden tot die 40ging en toen schoot ie weg ma had geen goeie sproeier zou het daardoor komen?
 
wil je het netjes doen, met een wig, wil je het ala beun doen, zoek een paar membranen, haal de stuk waar de klepjes op gaat eraf, daarna lijm je ze aan elkaar, en vlak je hem schuins af, wel ff kijken hoeveel graden je nodig hebt. had ik zelf ook zo zitten, daarne spruitstuk erop, wat vloeibaarpakking, en normale pakkingen en alles zit luchtdicht
 
ja heb toenstraks al marco gebeld hij krijg volgende week weer blokkies(wigies)binnen dus word toch al w8ten tot dan probeer ik eerst hoe ik het nu heb en anders probeer ik zelf effe een ogispruitstukje achteruit te fixen
 
New Design

Na uren denken:p en effe na de zonnebank gaan hek iets bed8t kijk de foto maar even en zeg wat je ervan denkt

foto 1 is hoe die nu is
foto 2 is hoe die dan word

newdis.jpg
 
beter denx, hoe heb jij er alleen voor gezorgt dat ie perfect schuin is afgezaagt / geslepen ? dat ie geen valse lucht zuigt.. wil je misschien eens een close up foto pmé of poste? kwil ook zoiets gaan doen
 
is wel mooi recht heb um eerst afgezaagd toen mooi gefijlt en later gepolijst maar hij krijgt geen valse lucht want heb vloeibare pakking gebruikt ,,
kan zo geen foto maken want heb geen camera ma als je tipz en maten
wilt moei het maar zeggen
maar
iemand anderz nog info?
 
Altijd op het achterwiel... :p

Maar het zou moeten kunnen werken, als de sproeires maar onder het brandstofniveau staat. Maar ik vind hem wel erg schuin hoor. Hoop alleen dat je pakking ook goed afsluit.
 
Last edited:
Back
Top