3BR gaat het ook proberen, NG-tuning..[pics]

Wat Thijs, en ik zelf ook, zich af vraagt is of de timing maar ook vooral de richting van de spoelpoorten van een NG gelijk zijn aan een Manston. Kan iemand dit met zekerheid zeggen? Dus het gaat om de timing maar ook om de richting van de spoelers, is die exact, 100%, helemaal, compleet hetzelfde?
 
Als je gaat dremelen; wees echt voorzichtig met dat nicasil, want dat is echt teer. Als je te grof / te snel / te recht freest kan het gaan opspringen en dus loslaten.

Ook kun je het beste zulke "bevels" aanbrengen als dat ze in de Hebo fabriek doen. Lijkt me het beste voor de wand.

Of de spoelpoortconfiguratie overeenkomt weet ik niet precies, maar het komt iig goed in de buurt :)
 
hier dan eindelijk de lang beloofde pics..

cyl3.jpg


cyl5.jpg


cyl6.jpg
 
Ziet er goed uit :W

ik ben benieuwd naar de prestaties..

enn mijn dealer zei dat de spoelers van de NG hetzelfde waren als die van de manston.. ik heb het zelf nooit nagemeten.. en tsjah... dealers.... :)
 
Ziet er zeer schoon uit 8)
Wat voor zuigerveer gebruik je overigens? Lijkt mij dat ze bij de manston niet voor niets een andere gebruiken en aangezien de (uitlaat)poortbreedte nou toch wel richting manston gaat...
Zou niet fijn zijn als de ng zuigerveer in je mooie poort blijft haken...
 
er zit nu een nieuwe hebo chromen veer in. we hebben geen problemen ondervonden met de wand, maar we zijn dan ook erg voorzichtig te werk gegaan.
hij is reeds gemonteerd, ik moet nog wat spulletjes maar ik hoop toch gauw weer te kunnen rijden, dan zullen we het allemaal weten...
 
Back
Top