3b-r gaat vijlen :)

Status
Not open for further replies.
Ok even een update:

Deze 3B-Rer heeft niet stil gezeten.. Ik ben nu net 1 min klaar met het tunen van me hebo alu.. handen zitten onder t slijpsel enzo :) Maar ik moet zeggen dat ik vind dat t erg geslaagd is voor de 1e x... netjes afgewerkt en ziet er goed uit heb goede verwachtingen morgen :)

Ja Ja Boyd weet niet of je dit nog leest.. waarschijnlijk niet.. Ik ben denk ik deze enige die rond die tijdstip bezig is met t tunen van een cil :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Geen problemen gehad met loslatende wand? Complimenten verder...

Nop gelukkig niet.. ik ben HEEL voorzichtig.. ik heb een klein gedeelte gedaan met de dremel maar toch wel 90% met hand vijltjes enzo speciale.. ooit eens gekregen van een man die heel z'n leven cilinders heeft getuned :)

Met de vijltjes duurt t erg lang maar werkt wel heel veilig.. je verziekt minder snel iets :)

Ja Ja Bart ben toch wel een beetje trots op mezelf vandaag :W

Morgen testen icm me nieuwe MHR2000 vario :)

trouwens omdat t voor me straat scoot is hou ik m redelijk ovaal omdat ik geen zuigerveren happer wil hebben voor op straat.. maar t werkt erg goed :) ben echt zo benieuwd man! ben toch nog niet helemaal klaar ben nog wat aan t aanpassen heb een 2e poortmap gemaakt en t is nog niet volledig naar me zin maar we komen er wel ;)

Mark sl@ toch beginnen zonder mij eerst die poortmapjes te sturen he, beter maak je ze nog een keer en post je ze als nog, miss kun je nog wel wat verder gaan.

Trouwens mensen, de aankoop van die mhr2000 vario en het tunen van cilinder was het resultaat van een stukje sporten met mij (hij kon het niet hebben dat ie gevlamd werd) :D

Originally posted by Boyd

Trouwens mensen, de aankoop van die mhr2000 vario en het tunen van cilinder was het resultaat van een stukje sporten met mij (hij kon het niet hebben dat ie gevlamd werd) :D

Boyd....... je bent een eikel..

Nee t is waar.. Boyd en ik zijn een wedstrijdt begonnen :) t is nu constant Boyd vs Mark :) Wel kick zo blijf je een beetje actief..:D

Ok weer een kleine update.. cil is afgewerkt en gemonteerd.. mhr2000 vario erin en testen..

Had weinig tijd vandaag.. MAAR ik heb wel heel ff gereden me rollen zijn veel te licht maar de cil maakt nu een heel stukkie meer toeren en heb vooral veel meer power onderin.. trekt best bruut..

Maar jah morge maar eens proberen af te stellen..

Status
Not open for further replies.
Back