Originally posted by joophans
Nou Bart deze jongen vraagt om een mening die ik geef , en dan kom jij mij vertellen wat ik voor een persoon ben.
ik begin ten eerste niet te klagen over een tunebeurt , aangezien ik niets laat doen wat ik zelf ook wel kan8P
ten tweede denk ik dat jij een persoon bent die zijn evo cilindertje wegbrengt , om hem vervolgens exact hetzelfde terug te krijgen alleen dan met wat opgepoetste poortjes , en er vervolgens heel blij mee is , zonder dat er een verschil getest is!
Maargoed meningen verschillen , mijn mening is bijv. ook dat Pronk er iets meer van snapt als jou
Maargoed laat iedereen in z'n waarde
Greetz
Tuurlijk ieder z'n mening is vrij, maar respecteer die dan ook van een ander
. Ik heb wel al veel leuke dingen gezien van Bart, dus beter kappen we met deze onzin.
De uitlaatpoorttiming is wel aangepast evenals de vorm, en ik ben niet zomaar beginnen hakken/frezen in m'n cilinder. Ik dacht dat dit wel duidelijk was in m'n eerste post, hier is dus duidelijk wel goed over nagedacht.
De nieuwe techniek van dejager vind ik er best wel vet uitzien (is al een topic over dacht ik), maar toch maar niet besloten om toe te passen op mijn cilinder (ik weet niet welke theorie hierachter zit).
Nog een reden waarom ik deze vorm heb aangehouden is omdat die wat simpeler is om uit te voeren (misschien dat ik me in de toekomst wel nog eens daaraan waag, met voldoende info natuurlijk)
Verder moet deze cilinder werken icm
21mm DO
yas c20
malossi binnenrotor
....
De uitlaatpoort kan nog redelijk wat aangepast worden op mijn mondstuk van m'n c20, ik heb hem nu echter gewoon ovaal gemaakt (hier ben ik redelijk braaf in gebleven, en daarom vraag ik liever wat info)
grtz