fabriziracing
XFS-member
Na veel gelezen en voorbereiding achter de rug te hebben, vond ik het tijd om mezelf eens te wagen op het gebied van cilindertuning.
Ik had al wat enige ervaring op gedaan met ovale poorten, na positief resultaat na tuning van deze cilinders, dan maar beslist om zelf eens te gaan hakken in me EVO cilinder.
Zelf had ik graag jullie mening gehad hierover.
Ook had ik nog graag geweten, hoe koopmans/twins de uitlaatpoort in een spiegel omtovert (ik heb iets opgevangen van zoutzuur)
Tevens had ik ook nog graag geweten of het positief is voor de prestaties, als je de uitlaatpoort gelijk maakt met het mondstuk van de uitlaat (ik heb hem nu echter ovaal gemaakt, dit had ik ook ergens gelezen @forum) .
graag wat info
grtz
special thx to beunhaas voor de webspace
Ik had al wat enige ervaring op gedaan met ovale poorten, na positief resultaat na tuning van deze cilinders, dan maar beslist om zelf eens te gaan hakken in me EVO cilinder.
Zelf had ik graag jullie mening gehad hierover.
Ook had ik nog graag geweten, hoe koopmans/twins de uitlaatpoort in een spiegel omtovert (ik heb iets opgevangen van zoutzuur)
Tevens had ik ook nog graag geweten of het positief is voor de prestaties, als je de uitlaatpoort gelijk maakt met het mondstuk van de uitlaat (ik heb hem nu echter ovaal gemaakt, dit had ik ook ergens gelezen @forum) .
graag wat info
grtz
special thx to beunhaas voor de webspace
Last edited: