Flower Power Zip

Status
Not open for further replies.
kvind evo en team een beetje afgezaagd... (maar wss wel de beste keus...)
Iemand andere ideeen over goede AC cilinders?
 
Kleine update: Spatbord is afgezaagd:eek: Vandaag wezen kijken voor wat verf maar de kleuren die wij nodig hadden en grondverf was gewoon overal uitverkocht!!(stuk of 5 zaken langsgeweest...)
 
Originally posted by *EmankciN*
Kleine update: Spatbord is afgezaagd:eek: Vandaag wezen kijken voor wat verf maar de kleuren die wij nodig hadden en grondverf was gewoon overal uitverkocht!!(stuk of 5 zaken langsgeweest...)

Lol , ookal die grondlak uitverkocht :p
Was vandaag ook op jacht ernaar...
 
kleine update :D

Vandaag kwam de postbode met een cadeautje:

pakketje1.JPG


Dit kwam eruit:
bloklangboven.JPG

bloklang.JPG

bloklangopzij.JPG

bloklangvoor.JPG


Na gespleten en een beetje gepoetst te hebben:

Laten drogen:
bloklangdrogen.JPG

bloklangcarter2.JPG

bloklangcarterklein.JPG


Deksel (wordt asap gespoten):

carterdeksel.JPG


Velg:

stervelg.JPG


En zoals Chris al aankondigde mijn spatbord weggehaald:

spatbordweg.JPG
 
Carterkap kan je beter laten coaten net als je velgen. wordt zeer mooi. blokje laten stralen is ook aan bevolen. gebruik de search redelijk veel topic over geweest. Verder leuk project
 
blok + velgen worden idd gecoat. kost me 42 euro in totaal :D

Zandstralen heb ik niet zo'n zin in omdat ik dan mijn vertanding enzo ook los moet gooien. Ik ga liever ff een uurtje met een tandenborstel poetsen 8P
 
Nu je toch bezig bent,koop een andere ontsteking ;)

Lijkt me toch het beste om toch je blok ff te stralen,dan komt het coaten denk ik mooier uit :)
 
wordt wel iets moois dit :)

Ik herken de taferelen van ergens :p
Euhm coaten doen ze echt niet zonder eerst te stralen. Ik denk dat je met je blok te coaten je carterkap bedoelt?

Voor de rest zou ik coaten gewoon aanraden. Is echt lekker en als het mooi gedaan is is het gewoon piekfijn...
nog veel succes!
 
Originally posted by MasterWww
Bij stralen moet je toch je vertanding eruit rammen?

Nee hoeft niet om de vertanding zitten goede keeringen en die laten die zandkorrels niet door.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top