Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
UPDATE 4-3-2006

In de vakantie minder gadaan dan ik geplandt had maarja, voorvork is nu wel helemaal klaar helemaal zelf gemaakt 2 orginele dingen zijn nog gebruikt geworden. Ook hebben de onderdeeltjes die bij de nx kit worden bijgeleverd hun plekje op het frame gekregen hie een aantal pics van.

nos31141510613.JPG

framenx11141509861.JPG
 
volgens mij kan je fles niet in zo een hoek staan?

ben wel benieuwd naar je voorvork, zie niet echt goed hoe die precies is enz.
word vast wel wat met dit ding :) ik vind het tijd om em af te gaan werken :P
 
ZipSjezer said:
volgens mij kan je fles niet in zo een hoek staan?

ben wel benieuwd naar je voorvork, zie niet echt goed hoe die precies is enz.
word vast wel wat met dit ding :) ik vind het tijd om em af te gaan werken :P

In de instucties van NX staat niets aan gegeven hoe de fles moet zitten, alleen dat de nippel naar onder moet wijzen. En de voorvork zie je wel pics van als de scoot bijna klaar is;), een ding hij is wel veel sterker en stabieler dan orgineel peugeot en daar ging het me juist om.
 
Je mag die fles nooit zo monteren... je mag hem in alle standen monteren, zolang die maar niet met de kop naar beneden hangt, dat heeft te maken met de vloeistof die erin zit...
 
Dit project is egt gewoon een genot vor het oog! Ik volg hem al vanaf het begin, maar je maakt hem steeds gekken :). Ik heb het volste vertrouwen erin dat de afronding ook zeer netjes gaat worden! ga zo door!!!

greetz, hans
 
hey ik vindt dit echt serieus een van de mooiste projecten die ik online gezien heb....maybe is het kwa kleur en shit nog lang niet af ...maar kwa de ideeen en de originaliteit vindt ik dit cker een dikke 10 waard....meen ik serieus

hopelijk rijdt het ook nog een beetje lekker:p
 
IK vind het ook een zeer apart project,en ik weet hoeveel tijd en moeite erin zit,ben zelf ook bezig met iets in die richting.
Maar in de afwerking gaat denk ik nog wel een tijd inzitten..

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat,het blijft gewoon 1 van de apartere projecten op Scooterforum.
Respect voor je orginaliteit :)

Sven
 
thkx voor jullie positieve reacties, maar de afwerking is inderdaad veel werk en je moet er ook maar altijd zin in hebben maar ik zal proberen de vaart er een beetje in te houden.
 
mooi spul

ik vin em egt wel lijp met een beetje paint en voor belangrijk een mooie score kan dit dus egt wel een topding worde

succes met banken

gr. kevin
 
UPDATE 9-3-2006

Eindelijk ook mijn vering binnen voor de monoarm, ook hiervoor moet er weer aangepast worden maarja zou eens niet zo zijn ;)
Beter pics soon.

doppler1141932891.JPG


doppler11141933101.JPG
 
Last edited:
ouch ... dit was ik van plan bij mijn volgende project (area mono-arm), de fournales heb ik al. hopelijk brengt het niet teveel mensen op een idee:). Maar ben benieuwd hoe je het gaat aanpassen. En mijn eigen twijfel: Is zo'n achterveer goed wat betreft de druk (niet te slap of te stug?)...
 
zjaaakie said:
ouch ... dit was ik van plan bij mijn volgende project (area mono-arm), de fournales heb ik al. hopelijk brengt het niet teveel mensen op een idee:). Maar ben benieuwd hoe je het gaat aanpassen. En mijn eigen twijfel: Is zo'n achterveer goed wat betreft de druk (niet te slap of te stug?)...

Voor mij is hij perfect voor voor niet te stug maar ook niet te slapp want mag niet te veer inveren ivm verlaagde voorvork, en dat aanpassen is geen probleem ff een dingetje laten frezen en dan moet hij passen. En je houd toch van die mensen die zelf geen creativiteit hebben dus zal altijd nagemaakt worden als het mooi is, maar ja shit happens dat is ook de reden dat ik geen nieuwe pics van mijn voorvork erop zet die jullie toch wel eens te zien krijgen maar voorlopig niet;).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top