Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Vette machien:D
Die nx kan je idd wel gebruiken om die 10 tonner van ze plaats te krijgen.. volgens mij weegt dat ding echt enorm..
 
Ik zie niet waarom je je zadel al lang en breed geplamuurd had en er nu weer een laag hars overheen hebt gelegd? Maar zoals altijd bevallen de pics me weer in dit project :W

Edit: Even een kloppende Nederlandse zin van gemaakt :rolleyes:
 
Last edited:
DG SF2 said:
Ik niet waarom je je zadel al lang en breed geplamuurd had en er nu weer een laag hars overheen hebt gelegd? Maar zoals altijd bevallen de pics me weer in dit project :W

Op deze vraag was ik aan het wachten;). Dit is een ander zadel.
 
Shane said:
Vette machien:D
Die nx kan je idd wel gebruiken om die 10 tonner van ze plaats te krijgen.. volgens mij weegt dat ding echt enorm..

Zoals ik al tegen een paar man gezegt heb ik kan hem ook zeer licht maken, maar ja wat heeft dat voor zin dan rij ik op zo'n lelijk orgineel afgeflext frame met wat kappe kappen rond. En aangezien ik hem graag appart maak ga ik ook niet op het gewicht letten. Als hij dadelijk helemaal klaar is zal hij niet meer wegen dan een SR
 
Je bent weer lekker bezig matties , ik zie dat je het stukje achter je zadel er ook aan gepolyed hebt , zal hem zeker niet verkeerd staan :).
 
greendevil said:
ooei nog niet eerder gezien, maar tis wel een verdomd geil ding:P

suc6 ermee


ik ook niet, Echt vet! knap wat je doet met je kappen en hoe je zadel opengaat...:P :P :P

doe zo voort! 9||6


:~
 
UPDATE 13-4-2006

Vanmiddag maar weer eens de garage in gegaan om verder te gaan aan de f12, ben weer wat opgeschoten heb een niewe arm gemaakt die de remklauw vast houd bij een peugeot voorvork. Aangezien deze voorvork nu een eigen creatie is kon ik dat orgineel armpje ook niet meer gebruiken, dus maken we een nieuw. daar wat pics van.

Adaptors remklauwen
Remadaptors1144949594.JPG


Arm remklauw
Armremklauw1144950215.JPG

Armremklauw21144950484.JPG


btw let niet op de bevestiging veer op de monoarm, ben nog steeds aan het wachten op mijn goede mono arm die al 3 maanden geleden klaar zou zij van coaten. scooterhuis mols (wat een klote service).
 
Last edited:
Exteem_Malaguti said:
de aansluiting zit aan de voorkant en de kabel zal met een klrul wegdraaien onder de monoarm, ziet wel netjes uit en past goed.

Okeej, dat was het enige waar ik mn twijfels bij had. Verder ziet het er weer erg mooi uit.:~ Ik zou die coater van je es opbellen als ik jou was of hij je mono arm nog wel eens heeft. 3 maanden :X
 
Whoott :W
Echt super strak allemaal!!! je bent zeer orgineel besug man echt vetjes :D
Ga vooral zo door man!!!

Lout-R
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top