Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Slim :). Beter even wachten op die pic's dat we daarna kunnen smullen van dingen die we nog niet eerder hebben gezien ;). Tot nu toe ben ik ook al tevreden met de pics die je wel post dus heheh. Succes,
 
UPDATE 10-3-2006

Zoals beloofd beter pics van de vering. Ook ff een andere kleur kappenset erop geplaatst om een te kijken wat voor kleuren combo hij gaat worden, ook zijn we weer aan het zadel begonne.

grijs11142025716.JPG


grijs31142025825.JPG


grijs21142026004.JPG


zadel11142026090.JPG


zadel21142026271.JPG
 
Erwin. said:
Echt een te mooie phantom kerel :), wanneer is het Phantom meets Phantom :P

Denk dat die van jou al een paar meetings gezien heeft voordat die van mij komt kijken, is nog veel werk aan. Eurries op dus ff rustig aan he ;). misschien dat hij dit jaar nog te zien op meetings maar beloof niets.
 
he man

word echt wel hard :)
alleen die doppler veer ben ik niet zo weg van, vind het meer een mislukte kopie veer van fournales. ik weet niet of die blijft?

het word iedergeval een wreed ding :)
 
Furious Beta said:
he man

word echt wel hard :)
alleen die doppler veer ben ik niet zo weg van, vind het meer een mislukte kopie veer van fournales. ik weet niet of die blijft?

het word iedergeval een wreed ding :)

Denk je nou echt dat hij die veer weg gaat doen nu hij em net gekocht heeft?

Zeer strak dat zilver , Matties . Dan zie je toch maar weer wat een kleurtje uit kan maken ;).
 
mja ik ook, maar zoals furious al zei niet bij zon voorveer, dat blauwe moet je echt ff polijsten als et kan
 
Hier nog een tegenstander van die Doppler veer.. vind het een ook slap aftreksel van de Fournales. Verder is het weer tof, dat zilver zorgt meteen voor een veel netter geheel. Dat zadel word echt tof.
 
Ik vind het veertje opzig een mooi veertje, alleen moet hij tot z'n recht komen bij de momo-arm, en kheb er vertrouwen in dattie dat erg mooi gaat oplossen. Dus een mooi veertje hor...;)

suc6, hans
 
UPDATE 1-4-2006

Na een hele tijd niet meer naar het ding gekeken, omdat alles tegen zat heb ik me vandaag maar weer eens opgepakt om wat te gaan doen. De NX fles en accu hebben nu eindelijkj een plaatsje gevonden, nu ze op deze plaats zitten heb ik ook eindelijk genoeg plaats voor een tank, ook dat was voorheen een probleem. Hier een aantal pics van de nieuwe nx ophanging en accu.

nieuweophangingen1143911221.JPG

nieuweophangingen31143925602.JPG

nieuweophangingen21143925763.JPG


Het einde van dit project is nog lang niet in zicht maar zal jullie op de hoogte houden van veranderingen en vorderingen.
 
Last edited:
Netjes dat je je wielbasis ook kan verstellen.. ;)
dat had ik nog niet gezien.. zadel is ook erg netjes..
 
UPDATE 10-4-2006

Een van de laatste dingetjes gedaan aan het frame en dat was mijn ophanging voor de rad, deze is nu klaar en de rad kan ook worden verlast.
Hier een pic van de rad is een 125cc RS, past maar net onder de kap en met de voorvork maar net is net genoeg;)

v4qpmt.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top