Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Extreem malaguti F12 NX Powered

Zoals misschien de meeste opvalt is dat deze pagina is aangepast dat komt voornamelijk omdat hij veelste lang was en te veel oude fotos.

Eventjes iets over me zelf, ik ben mathijs ondertussen 19 jaar.
Ik heb phantom altijd mooie scooters gevonden vandaar dat ik daar ook een project mee ben begonnen, zoals je eerder in dit project heb kunne zien waren er veel aanpassingen aan het oginele frame gemaakt.

Eventjes nog wat fotos uit grootmoeders laadje ;)

nieuweophangingen1143911221.JPG

v4qpmt.jpg


Dan was dan voorheen.

Maar na van loop van tijd heb je het wel gezien met zo'n origineel frame, en je wil zelf wel een iets maken ( ik teminste).
En dat heb ik dan ook gedaan, ben nu al een eind opgeschoten maar er moet nog veel gedraait geslast en geschuurd worden maar ik heb hem ongeveer in positie staan.
Voor de achterveer moet nog een systeem gemaakt worden zodat hij onder de ophanging wordt bevestigd, staat nu erg plat vandaar dat het spanbandje daar ook hangt voor hem ingeveerd te houden. Maar dat wordt zekers nog gemaakt

Zo nu dan maar de fotos :D

De bandjes.
2qdzeig.jpg


Idee voor frame.
2rxd847.jpg


Bussen voor mijn gelagerde blokophanging.
4gi7e3t.jpg


En natuurlijk het frame.
2hybhhv.jpg


29m3qwy.jpg


2upskm1.jpg


2q8c2e1.jpg


2qmkqc5.jpg


2aagg1x.jpg


Ringetjes worden vervangen door allu busjes.
2s1ri9d.jpg


4ccb4wn.jpg


2pslzeh.jpg







UPDATE 26-3-2007
Ophanging voor NX is ook een start aangemaakt

3y2i8eg.jpg

48n38z8.jpg


4gpgt2p.jpg

2gxfhwp.jpg




UPDATE 2-8-2007

Ben weer eens begonnen aan het zelfbouw project, zijn een aantal dingetjes veranderd t.o.v. de fotos van de vorige updates. Het complete systeem voor de ophanging is vervangen/ veranderd ivm met stabiliteit en stand van het blok.
Tevens ben ik ook begonnen aan een voorvork die bij de rest past kwa ontwerk, moeten nog wat dingen voor gedraait worden zoals een alluminium stuurpen enz.

Ten eerste een van mijn nieuwe aanwinsten
53ziaz6.jpg


Wat fotos van de voorvork
5xpb6ro.jpg


Beetje onduidelijk.
4m34jlk.jpg

5zohh5x.jpg


6hcrkud.jpg


Compleet zonder afwerking en stuurpen.
4kza73r.jpg

4lt0nkg.jpg


Frame compleet voor zover.
62od08x.jpg

4tjismh.jpg


Als weer iets is om te update zien jullie het vanzelf wel weer.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

donders :)
dit vind ik erg mooi. Speedfight voorarm, Area vering, Rox velgen :)
custom zooitje bij mekaar :p Ga zo door

grtz Daniel


edit: 1ste post :D
 
Je weet wat ik ervan vind matties :p , superbruut wat je aant maken bent . Ik kom van et weekend wel ff langs ;).
 
Ziet er Echt wel DAMN goed uit *D :~

Heb je een speciale adaptor laten make/zeff gemaakt voor die Peug Mono Arm
(Ik moet er namelijk zelf ook eentje maken voor Peug achter)
 
eindelijk weer eens een orgineel project :D
zie je ook niet egt veel trouwens.. project phantoms.. dus zou zeggen: maak em af! :D
 
mooi project man, zeer vetjes. ben benieuwd naar het eind resultaat. worde zeker vetjes. en teminste weer iemand met een orginele scooter!!
 
oke ik dan met de eerste kritische noot? :p (inderdaad allemaal erg origineel en mooi hoor!)
1. Ik vraag me af of de constructie van je voorvork stevig is. Hoe het precies gefixt is is niet goed te zien. Heb je opgelet of je wielen nog in 1 lijn staan?
2. je scooter staat extreem hoog op zijn pootjes nu. Is het niet mogelijk om je gehele balhoofd iets omhoog te plaatsen?
Verder... vooral zo doorgaan! Erg mooi:)
 
zjaaakie said:
oke ik dan met de eerste kritische noot? :p (inderdaad allemaal erg origineel en mooi hoor!)
1. Ik vraag me af of de constructie van je voorvork stevig is. Hoe het precies gefixt is is niet goed te zien. Heb je opgelet of je wielen nog in 1 lijn staan?
2. je scooter staat extreem hoog op zijn pootjes nu. Is het niet mogelijk om je gehele balhoofd iets omhoog te plaatsen?
Verder... vooral zo doorgaan! Erg mooi:)


1 Voorvork is orgineel!!
2 Wielen staan in een lijn, en als ik hem voor wil laten zakken hal ik me een ander veer.
 
Last edited:
Matthijs vet ding. Echt uber dat je gewoon een nieuw frame last omdat het oude niet mooi genoeg was. Dat is pas inzet.
Keep it up 8)
 
Last edited:
denk dat daar geen plaats is ivm arm die al bijna tegen het frame aan komt (zie7e foto)
weet het niet zeker. maar vind het wel al vet!
 
Last edited:
Tov project kerel :) en dan te bedenken dat ik dacht dat ik de enigste was met een peug sf mono arm in een malaguti :p(firefox)
suc6 nog ;)
 
9||6 Allerlei onderdelen van wrede scooter bij mekaar is:W:W

Goed bezig man ga zo door:D
Ik ga dit ook cker wel volgen:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top