Extreem peugeot

Hey Rick ,

Tof dat ook jouw speedfight nu bij de projecten staat . Zal straks een mooi gezicht zijn als onze speedfightjes naast elkaar staan . Grappig gezicht , pia en mina @ peugeot :). IK preek je binnenkort weer of zie je wel bij matthijs . Het concept is er , nu nog de verdere afwerking en bewerking ;).
 
nou is zeker mooi ding en word wel wat maar deel de mening van de meeste die al een reply geplaatst hebbe namelijk: ding moet echt wel wat gaan zakken want staat er ietsje te hoog bij vind ik ;)
 
W00t hij staat hoog, maar komt volgens mij ook omdat hij op paddock staat. Het veersysteem ziet er wel vet bruut uit :# ..

Word echt wel een bruut project dit :)
 
Streetmagic4 said:
veersysteem ziet er cker vet uit maar dat wat er van onder steek onder je veer, wordt dat nog behandeld met de flex?? en je voorkap is zo onmin vet!

wat er nu nog onderuit steekt wordt niet verwijderd, wel afgewerkt.
 
Last edited:
Nieuwe update:D

Cnv00541133098330.jpg
 
ziet er goed uit vooral die voorkant is echt uniek

maar die achterkant dat vind ik echt mega lelijk blok staat veelste ver naar achteren en de ruimte tussen blok en achterkant is ook mega.

dus ding laten zakken.
 
het geheel wat je er tot nu toe mee gedaan hebt: origineel en vooral erg vooruitstrevend:).

Ik vind nog steeds wel je achterkant te hoog en de zithouding niet erg mooi daardoor.

Ook zou ik het knap vinden als je die achterkant helemaal strak gaat krijgen. En NOG knapper als hij dan niet gigantisch zwaar wordt! Dat is niet direct commentaar maar meer een uitdaging voor je;). succes!
 
Back
Top