Extreem peugeot

zjaaakie said:
het geheel wat je er tot nu toe mee gedaan hebt: origineel en vooral erg vooruitstrevend:).

Ik vind nog steeds wel je achterkant te hoog en de zithouding niet erg mooi daardoor.

Ook zou ik het knap vinden als je die achterkant helemaal strak gaat krijgen. En NOG knapper als hij dan niet gigantisch zwaar wordt! Dat is niet direct commentaar maar meer een uitdaging voor je;). succes!

Om de kap strak te krijgen wordt zekers geen probleem volgende week meer pics hopelijk dan in de primer en zwaar zal hij ook niet zijn. Maar we zulle zien
 
zjaaakie said:
het geheel wat je er tot nu toe mee gedaan hebt: origineel en vooral erg vooruitstrevend:).

Ik vind nog steeds wel je achterkant te hoog en de zithouding niet erg mooi daardoor.

Ook zou ik het knap vinden als je die achterkant helemaal strak gaat krijgen. En NOG knapper als hij dan niet gigantisch zwaar wordt! Dat is niet direct commentaar maar meer een uitdaging voor je;). succes!

strak krijgen is en kwestie van goede handen hebben het werk in zien
en niet verklote maar mathijs weet wat hij doet kan hem lang genoeg wees daar maar niet bang

staat super ben benieuwd naar je kleur ding gaat super snel"

suc6 mzzl spreek jullie @ msn
 
laat het maar hij denkt grappig te zijn omdat je scoot zo hoog staat!
Vind dit echt een te gek project eindelijk nog iets gewaagd maar toch mooi }).
Deze volg ik zeker

grtz
 
Dit zorgt ervoor dat je niet zo hard gaat van die glijbaan.

Cnv00521133098214.jpg
 
Last edited:
De achterkant vind ik qua model niet mooi, vind het een beetje lomp. Dat ie zo hoog staat is wel vet, beter te zien ook als op de eerste foto's. Het blok staat wel te ver naar achter. Maargoed ook al is het niet mn smaak ik wil het wel erg graag af zien, dus schuurse -:-
 
Ik zou je ook iets verlagen, óf je bent duitser. (daar vinden ze (nofi) dat wel vet)
Vindt je achterkap ook ietwat robuust. Zo te zien is hij het dubbele hoog van wat normaal Spfight is. Je blok ligt weer erg sprinterstyl laag enz. En je achterkant weer erg hoog...en je blok maat door de afstand niet erg deel uit van je scooter.

Respect hoor, want origineel = origineel & smaak = smaak.
 
Zou nog wel wat bedenken voor je achterkant, zoals anderen al zeiden staat hij een beetje los van de scooter jammergenoeg. Het kan inderdaad mooi zijn maarja nu zit je ook met een paar vierkante stangen die je ziet etc

Zou zelf de achterkant (subframe) eraf slopen en even opnieuw aan het lassen gaan.

Verder ziet het er zeker tov uit :)
 
Julli praten en doen alsof hij al klaar is.

Punt 1
We zijn pas bezig dus vind je het gek dat alles er zo verneukt uit ziet, maar ook dit gaat goedkomen wacht maar af.

Punt 2
Blok blijft zo staan ook hier kan ik alleen maar op antwoorden wacht maar tot er meer vordering in begint te kome
 
Uitleg werking vering

Werkingveersysteem1133724607.JPG


-Groene punten zijn vast maar scharnierend
- Blauw is waar blok vast zit

- Als je gaat zitten zakt blok, Zie 1
- Dan trekt het blok aan de ophanging van de veer, Zie 2
- Doordat de veerophanging zo is gelast duwt hij ook de veer in, Zie 3

Hoop dat het een beetje duidelijk is.
 
Back
Top