Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
eindelijk weer een update en geen kleintje ook, jij hebt niet stil gezeten in de tussentijd, erug vet waar je nu weer mee bezig bent, is dit kwa gewicht voordeling of nadelig tegenover het originele frame
 
eindelijk weer een update en geen kleintje ook, jij hebt niet stil gezeten in de tussentijd, erug vet waar je nu weer mee bezig bent, is dit kwa gewicht voordeling of nadelig tegenover het originele frame

Durf het niet te zeggen, maar vergeleken met orgineel zal er zo niet vel inzitten denk ik. Kan zowel wat lichter als zwaarder zijn. Maar hier komt wel nog een allu frame constructie aan de achterkant voor de buddy kappen en rad op
 
Was weer vet gezellig en lache gister , Matties . Hijs echt SWEET geworden , dit moet em toch wel worden :P .

Binnenkort weer eens samen beunen ;) .
 
Ziet er strak uit man :W
haha, vind die Powerfilter ook wel heel erg apart staan.

Word een mooi ding denk ik zo, ltr.
 
Erg net werk wederom, metaal weet je wel raad mee ;). Erg simpele manier van buigen voor je flesophanging maar na het afwerken is het zo mooi :W.

Ben benieuwd naar de komende update's.
 
Ziet er goed uit man :D
Weet je al welke kleur je het frame ga doen ? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Maar het zou ook vet zijn als je die Doppler veren in de zelfde kleur laat spuiten als die malossi voorvork (alleen dat blauwe dan)

Veel succes er mee :D
 
Ziet er goed uit man :D
Weet je al welke kleur je het frame ga doen ? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Maar het zou ook vet zijn als je die Doppler veren in de zelfde kleur laat spuiten als die malossi voorvork (alleen dat blauwe dan)

Veel succes er mee :D

Frame zal zwart worden, alleen de middelste strips worden rood moet alleen ff kijken dat het rood een beetje op de kleur lijkt van de malossi vork. De dopler veertjes zouden inderdaad mooi zijn als ze dezelfde kleur hebben als de voorvork, maar dat zien.
 
alleen durf eerlijk gezegt niet te banken met dat kroonstuk.
Heel erg vet voor de rest alles hoor mathijs

Suc6 ermee

GR Delano
 
heey.

erg respect voor je werk, mooie draai/freesbank heb je staan.

kom je ook naar sittard? hoop je dan even te spreken.

(ik ken je van Rick, ben een vriend van zijn broertje)
 
Ziet er netjes uit wat je gemaakt hebt , Mathijs .

Nu ik je kroonstuk zie , realiseer ik me dat ik twan helemaal ben vergeten te vragen voor dat stuk alu . Als je het alsnog moet hebben , laat dan maar wat weten , dan probeer ik dat natuurlijk nog te regelen .

Hopelijk spreken we elkaar op sittard nog even , lang nietmeer gezien :).
 
En alweer is er iemand eerder omdat ik niet voldoende geld heb. :X
Nouja, het ziet er iig érg vet uit, alleen had ik voor andere vergen gekozen. Vind deze doppler veertjes spuug lelijk. Het geluk is dat er niet veel van valt te zien als je kappen gemonteerd zitten. :)

Ohja, ben trouwens benieuwd wanneer hier ooit het einde in zicht komt. Ofja... "einde"... :rolleyes: Want volgensmij is dit een never-ending story. :+

JAloers ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top