Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Was weer gezellig gister Matties . Ik zie dat je je zadelopenmanier 8P snel hebt gefixt . Heerlijk wat je allemaal met fantasie kan ;).
 
Marcel said:
Aha :W, wat een kk vet zadel tuning idee :D!

vind dat hele 8 meter sprinter style niet zo super , maar de rest is wel geweldig allemaal :W:W

Op de foto staat hij op zijn langste stand maar ook in lengte zulle we teste waarmee hij het fijnste grip heeft opstrekt en stuurt, daarom is het frame vestelbaar kan ik het blok nog ±20cm inschuiven. Maar ook dat wordt nog een kwesti van testen.
 
echt vet bedacht man
zoals alle andere dingen in je project natuurlijk ;)
ik vind het echt een vette scooter, helemaal al hoe je het doet.
anders dan iedereen, dat wel. maar wel vet ;)
 
oef ... het wordt enerzijds nu wel heel erg kermis. Echter als je alles mooi weet af te werken is het erg origineel. Naar mijn idee kan het met heeeeel veel moeite een super customscooter worden. Of het uiteindelijk dan ook een effectieve sprinter wordt...;).

Maar ik wacht af;) je ideeen zijn gewoon erg leuk telkens. Ik heb trouwens mijn phantom in delen verkocht. Mocht je nog kappen of andere delen nodig hebbe pm me dan ff.
 
DG SF2 said:
Hoeveel weegt je frame met alle beugels,steunen en staven eraan?

Niet veel zwaarder dan orgineel, wat erbij is gekomen is er ook vanafgegaan. Zal wel iets zwaarder zijn maar zal niet veel zijn. Phantom heeft zowiezo al een licht frame
 
zjaaakie said:
oef ... het wordt enerzijds nu wel heel erg kermis. Echter als je alles mooi weet af te werken is het erg origineel. Naar mijn idee kan het met heeeeel veel moeite een super customscooter worden. Of het uiteindelijk dan ook een effectieve sprinter wordt...;).


Ik zou niet weten waarom niet?? Maar we zulle zien.
 
Vind het echt super allemaal, alleen vind ik het jammer dat je Nos uitfreest uit je zadel en een NX lachgas systeem koopt ;p

Maargoed wens je succes met afwerken en schuren etc want dat zal nog wel ff duren voordat dta klaar is.
 
pd-tuning said:
Vind het echt super allemaal, alleen vind ik het jammer dat je Nos uitfreest uit je zadel en een NX lachgas systeem koopt ;p

Maargoed wens je succes met afwerken en schuren etc want dat zal nog wel ff duren voordat dta klaar is.

Boeiend kerel :*, als die die sticker van de fles afhaalt ziet niemand et :rolleyes:
 
Update 10-1-2006

Vandaag ook mijn mrd schijf opgehaald.
Ook maar direct ff passe of ik alles goed gemete had en of het ook ging passen, en dat deed het

mrd1136920026.jpg

mrd21136921131.jpg

mrd31136921248.jpg
 
Ziet er netjes uit, ik moet wel iets negatiefs zeggen :P. Het enige wat ik niet zo mooi vind is dat hij zo lang en hoog is. Verder alles super en heel netjes in elkaar gezet, gemonteerd. Je fantasie wordt inderdaad werkelijkheid :). Succes ermee!
 
UPDATE 12-2-2006
Na lang niet veel meer gedaan te hebbe ben ik dit weekend maar weer eens wat gaan doen, de as van de voorvork is gemaakt en ben eens aan het blokje begonnen alles wat evorbodig was is verwijders en alles is strak gemaakt. Hier ook wat fotos van.




 
Status
Not open for further replies.
Back
Top