Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Struiksel said:
Nou ik heb vaak zat op speedfight's gereden en toen stuiterden ze al over de weg, als je met je voorrem remt begint heel je stuur te schudden enzzz... volgens mij is aerox vork zekers wel beter....

Maja t ziet er idd ongelofelijk bruut uit :D

Ben nu tot de conclusi gekome dat er zowiezo een speedfight voorvork in komt. Heb nu alles uitgetekend hoe hij moet worde, heb dadelijk genoeg speling tussen band en vork en dat was mijn grootste zorg. Maar ook zal mijn frame aangepast worde, zodat ook de vork meer speling gaat krijg tov frame.
 
Exteem_Malaguti said:
Ben nu tot de conclusi gekome dat er zowiezo een speedfight voorvork in komt. Heb nu alles uitgetekend hoe hij moet worde, heb dadelijk genoeg speling tussen band en vork en dat was mijn grootste zorg. Maar ook zal mijn frame aangepast worde, zodat ook de vork meer speling gaat krijg tov frame.
mooi zo mathijs!sf voorvork staat ook te bruut!:D
 
hij wordt echt heel gaaf nu hoor:) Ik krijg er steeds meer vertrouwen in;). Alleen 1 tip ... focus je op 1 project! Ik ben ook een ster in van het ene op het andere te vliegen en daarbij steeds onderdelen over en weer te gooien. uiteindelijk blijf je dan zitten met halve projecten en veeeeel tijdsverspilling. Ik hoop snel eens een filmpje te zien van het ding, rijdend. En ik hoop dat het bevalt met deze vork.
 
Ik hoop dat alle constructies deugelijk zijn.
voor de rest vindt ik al die gefreesde merkjes maar erg druk.
 
zjaaakie said:
hij wordt echt heel gaaf nu hoor:) Ik krijg er steeds meer vertrouwen in;). Alleen 1 tip ... focus je op 1 project! Ik ben ook een ster in van het ene op het andere te vliegen en daarbij steeds onderdelen over en weer te gooien. uiteindelijk blijf je dan zitten met halve projecten en veeeeel tijdsverspilling. Ik hoop snel eens een filmpje te zien van het ding, rijdend. En ik hoop dat het bevalt met deze vork.

Snel?? zal nog wel een tijdje duren voordat ik hem loped heb maar goed ook dat komt goed niet waar. ik heb wel vertrouwen in deze vork, maar we zulle zien wat het geeft.
 
Tinne said:
Ik hoop dat alle constructies deugelijk zijn.
voor de rest vindt ik al die gefreesde merkjes maar erg druk.

Dat is ieder voor zich. Zoals hij nu is vindt ik hem mooi niet te druk en toch breekt het iets, Door de verschillende kleuren wordt het ook erg onoverzichtelijk en druk als eens alles in de spuitplamuur zou staan heb je al een veel beter beeld.
 
Last edited:
Ik vind hem ontzettend lelijk verlengd :X... Sorry :D! Verder vind ik dit echt een tof project en hoef ik alles ook niet mooi te vinden, origineel en knap gedaan is het zowiezo,

grtz
 
ik vind hem erg vet verlengd en zeker het mooiste project op dit moment. Uiteraard qua ideeen dan he :P

aangezien alles nog beetje in beunstatus is :D
 
Tinne said:
Dat zeg ik.
oftopic
jongen je hoeft niet zo door te dramen we weten nou wel is wat JIJ vind
maar jou scooter is tog helemaal perfect? als ik in elk project pagina lees bij iemand heb je alltijd je meening klaar maar alltijd negatief zie je nooit is iets type wat positief is het komt echt zo over dat jou scooter helemaal perfect is
maja zo heeft iedereen zijn meening geef ze gerust maar weet zekker dat ik niet de eene ben

ontopic ga zo door mathijs ik vind hem super tof
spreek je @ msn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top