Evo Overrange vraag

Kenmerkend aan polini poulies zijn wel de omgebogen uiteinden, Neem aan dat je die poulies niet thuis hebt liggen, maar miss zou je even aan de verkoper oid, kunnen vragen of ze een foto willen maken van de glijbanen.

Verder zie ik kleurverschil bij de lagertjes- Die van jasper is rood, jouwne zwart.... Ik weet niet of polini altijd hetzelfde type monteerd.
 
IMAG0004.jpg


mijn evo poulies rechts... staat wel polini op (andere kant)
 
Volgens mij kun je beter met deze spullen lang twins rijden dan weet je zeker wat je hebt. Aan dit klakkeloos geblaat heb je niks.

attachment.php


Dit zat er in mijn evo vario doosje.
 
Last edited:
JeffreyZwolle said:
IMAG0004.jpg


mijn evo poulies rechts... staat wel polini op (andere kant)

Jup Mina versie dus. Op mijn Mina Evo pulleys staat ook Polini.

Kan me niet voorstellen dat dat bij Piaggio niet het geval zou zijn. Maar ik heb ze nooit gezien dus...
 
Die Rechter vario is 100% zeker een evo vario voor pia, heb em namelijk zelf ook. En van die poulies, de poulies op de foto zijn gewoon deze van Polini (evo speeddrive). Ik heb ze zelf ook, heb ze nieuw gekocht, en stond ook nix van logo van Polini ofzo op. Aan het merk van het lagertje kun je normaal wel zien of het deze van Polini zijn, het lagertje is bij mij van het merk Torrington ofzo geloof ik.
 
hoe die banen lopen...
als ze niet in een hoek lopen zeg maar dan weet je iig dat et geens td poulies zijn :)

verder zijn de hoeken van polini poulies 36 en 38 graden... je zou ff kunnen kijken of die hoek gelijk is aan 36/38 graden. maar dan alsnog zijn er veel poulies die de banen onder deze hoek hebben lopen :)
 
JasperdB said:
hoe die banen lopen...
als ze niet in een hoek lopen zeg maar dan weet je iig dat et geens td poulies zijn :)

tevens hebben standaard poulies maar 1 setje banen en de meeste aftermarket poulies 2.
 
Dus als ik uitga van wat jullie zeggen is dit ook een EVO vario???

Afbeelding55.jpg


En ik maar denken dat ze me hadden belazerd.Trouwens deze is te koop!!!
Ik dacht al die tijd dat het een Speedcontrol was,ik vond het al raar dat ze het een dip-control noemden want hij deed het super!!!
 
Last edited:
Back
Top