malossi overrange op evo krukas

Speedyrules

180cc koning
hoi

ja ik heb de search gebruikt maar niets gevonden ??

hoedanook , ik weet dat bij piaggio sommige vario's niet op de evo krukas passen , mar nu weet ik niet meer zeker of het ook bij mina het geval is ?

past een malossi overrange op een mina evo pen 12 ??

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Polini heeft ook voor Minarelli 2 Evo-assen in z'n gamma; 1 met, en 1 zonder spiebanen... Wil je de 2e versie, dan moet je de variobus van de MHR-vario uit laten draaien...
 
als je de verstevigde versie hebt, dus met de gladde baan gaat dit NIET passen.... hiervoor moet je je varioplaat uit laten draaien... en je halfpoelie hoogstwaaarschijnlijk ook...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Polini heeft ook voor Minarelli 2 Evo-assen in z'n gamma; 1 met, en 1 zonder spiebanen... Wil je de 2e versie, dan moet je de variobus van de MHR-vario uit laten draaien...

bart bij de evo as krijg je een extra variobus die je dus prima bij de mhr vario kan gebruiken... misschien moet je wel een stuk inkorten of met ringen opvullen, dat is ff meten en testen:)

enuh Bart_aarz ik bedoelde halfpoelie:*
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vario-bus + gradenplaat + halfpoulie inderdaad...

Halfpoulie hoefde niet bij mij, zoek voor die gradenplaat iemand met diamantboren, en zorg ervoor dat je die bus bij het uitboren genoeg koelt, anders vervormt ie (heb ik ook :( )
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vario-bus + gradenplaat + halfpoulie inderdaad... HalfpoulieS hoeft niet hoor Marco_aars :)

Halfpully valt als het goed is gewoon op het kleine stukje van de as dat wel spiebanen heeft.

Verder is het inderdaad gewoon een kwestie van het gradenplaatje afdraaien en kijken of je de Evo-geleidebus kunt gebruiken die bij de krukas zit, anders zul je inderdaad ook deze moeten uitdraaien.

Moet trouwens wel effe kwijt dat ik geen assen zonder spiebanen meer hoef, te veel meegemaakt met Evo-assen.
 
Is er behalve dat nog meer mee mis? Ik heb nog niks te klagen over mijn hebo-asje, tenzij ik iets over het hoofd zie...
 
Back
Top