Evo Overrange vraag

Mart

Well-Known Member
Ik heb hier wat pics van 2 vario's en een setje achterpoulies.

Welke van de 2 is nou de EVO vario ? en wat is die andere .........Volgens mij een Dip control ( de "Platte" vario)

En die poulies zijn 134 mm maar er staat helemaal NIKS op..Zouden het geen std poulies kunnen zijn?

hier de pics :

De naamloze poulies...

achterpouliex.jpg


achterpouliex2.jpg


En de 2 vario's

de2boys.jpg


De rechtse heeft een grotere diameter nl 98 en de linkse 94mm.

deboys2.jpg


Graag jullie mening. Geen slap gelul maar mensen die dus weten waar ze over praten graag. Ik hoor t wel....
 
Advertisement - register to remove this

rechts = evo vario

edit.. ik heb ook evo poulies, staat idd nix op qua merk oid.
vario heb ik ook, ik herken em aan het ''ontbrekende'' stukje waar de glijbus in glijd zeg maar

de ander is idd geloof ik een dipcontrol
 
Mart is dit voor piaggio?

Zo ja dan is de rechtse vario met de ribbels op de zijkant een Speedcontrol!

Edit: Jasper zegt iets anders, mgoed ik heb zo'n speedcontrol gehad en die had zulke ribbels en op diverse webshops staat ie ook zo aangegeven.

Van de poulies, durf ik zo niet te beantwoorden maar ik neem aan als ze van polini zijn dat t er ook op staat net zoals bij Malossi!
 
Arno said:
Mart is dit voor piaggio?

Zo ja dan is de rechtse vario met de ribbels op de zijkant een Speedcontrol!

Edit: Jasper zegt iets anders, mgoed ik heb zo'n speedcontrol gehad en die had zulke ribbels en op diverse webshops staat ie ook zo aangegeven.

Van de poulies, durf ik zo niet te beantwoorden maar ik neem aan als ze van polini zijn dat t er ook op staat net zoals bij Malossi!

nee ik weet het zeker, edit.. van de poulies dan :D kweet niet hoe een pia dipcontrol eruit ziet
 
een evo vario word geleverd met 2 graden plaaten ( met spiebanen en zonder ) en aangezien die linker ze niet heeft zou ik zeggen dat dat de evo vario zou zijn
 
op mijn overrange poullies stond wel polini (128mm).....en k weet niet of dit over mina/pia gaat maar voor zover ik het weet voor mina heeft de dipcontrol geen opstaande randjes voor de gradenplaat en de evo vario wel.....

volgens mij is de linker vario een evo vario voor minarelli en de rechter een evo vario voor piaggio aangezien de standaard poullies van pia al 128 mm zijn wat voor mina de overrange maat is. Dit zou dus betekenen dat een overrange set van pia nog groter is dan 128 mm en dus de vario ook groter moet zijn.....
 
Het zijn 134mm poulies dus pia... Het is dus pia ''overrange''. Maar ik dacht dus al dat de 1 dit zou gaan zeggen en de andere weer het tegenovergestelde. Kan iemand me nu een duidelijk antwoord geven? Of foto's posten van een pia EVO overrange set?
 
ust power said:
de linker is 100% zeker evo minarelli......

Op pia??? Heeel apart... Maar als ze de gradenplaat hebben uitgedraaid en een andere bus dan zou t wel moeten kunnen denk... We gaan steeds verder van t padje af iig.
 
tram said:
Op pia??? Heeel apart... Maar als ze de gradenplaat hebben uitgedraaid en een andere bus dan zou t wel moeten kunnen denk... We gaan steeds verder van t padje af iig.

ow sowrey d8 dat je sowieso niet wist voor welk blok 't was.........maar ziet er uit als mina????
 
Op de polini site staat het ook. De rechter is de evo vario... Nu nog weten of er helemaal niks op de poulies staat bij evo poulies. En als iemand weet wat voor vario de linkse is..... graag.
 
134-3450_IMG.jpg


deze foto had ik nog staan op mijn pc, dit zijn mijn (134mm evo) poulies... van de andere kant geen foto, maar daar staat ook geen logo oid
 
Zijn std Poulies nieuwe type Piaggio :)

Mijn Nrg heeft std 134 mm poulies :) ( veelste groot voor mina carter :p )

Edit: of de evo poulies idd :* )
 
Remco 4 Life said:
Zijn std Poulies nieuwe type Piaggio :)

Mijn Nrg heeft std 134 mm poulies :) ( veelste groot voor mina carter :p )

Edit: of de evo poulies idd :* )


AAAAAAAAAAAh nou weet ik welke t zijn!
 
O? , ik zal van de week eens een pic maken van mijn Poulies :) als je dat in vergelijking ziet met hoeveel grotere poulies erin nog inkunne? geen ruimte dus :)

Zal ze eens opmeten :*
 
Back
Top