Pronk: Dat kan mssn ook nog jaah
. Maar heb wieger daar vaker op de bank zien staan.
491-boy:
Niet dat ik dadelijk de boosdoener ben ofzo. Maar dit is uit mijn ervaringen met hun.
Ik heb voor de 2de zaak van marco van epc gereden. Dat was SCG.
Mijn voormalige carters waren door hun getunend. Heb me spulletjes daarheen gebracht, voor rotor af te stellen en squish af te stellen.
De week erna ben ik bij hun op de testbank gegaan. Kwam er een score uit van 19,8. Maar naarmate die warmer word, nam het vermogen af.
Ik naar meran toe gegaan, hem daar wat uitleg over gevraagd. Zegt die, ligt aan je carters:S. Zonder het hele verhaal eerst us hebben af gehoord te hebben. Ik zeg zo, dan ligt de fout bij jullie,, want jullie hebben de carters getuned. Zegt die van: Nee dat zijn het de carters niet. Ik van: Wat kan het dan zijn? Hij zo weet ik niet, maar het zijn tog k*t blokken.
Dus tot zover de service van EPC.
Daarna ging ik naar JST toe, daar op de testbank gegaan, wat afgesteld. En kwam weer niet boven de 19,8 uit. Zegt Jeroen van, laten we de squish us nameten. Bleek dat de squish op 0,75 stond!!!. Terwijl ik had gevraagd voor de squish tussen de 0,45 en 0,50 te zetten. Daar kwam al meer vermogen uit. Scoorde toen al 20,8. Daarna rotor nagemeten, bleek dat die op 3,2 stond. Terwijl ik had gevraagd voor hem op 3,6 te zetten.
Daarna naar EPC terug gegaan. Heb ik gevraagd wie me dat had afgesteld. En die persoon gevraagd waar die bezig mee was. En toen zei die van: Ze zijn bang voor concurrentie dus stellen we de andere blokken 'wat' minder af.
Dus tot zover MIJN ervaring met epc.
Hoop niet dat ik dadelijk hier voor weet ik wat uitgemaakt word. Maar zo heb ik het mee gemaakt. En niet maar 1 x. Maar bleken dus met 2 blokken precies hetzelfde gebeurt te zijn.