This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

Al bij al zeker mooie score! Op het ene blok wil een delta niet op een ander blok een stage 6 ... mss een Polini instoppen en zien wat dat van verschil geeft?

Als je vrijdag nog gaat banken komt het zeker allemaal weer goed :W

Heey Stefan,
Nette score hoor
Ben benieuwd naar de uitslag als je weer bent gegaan
Groetjes Ivo.

@thinuz, alain's sonic lijkt op de mijne bedoel je
@fouad, lijk om je nog ff gesproken te hebben, kwam je stiekem je concurrentie bekijken he

Slip is idd superkut, hebben het gelukkig al voor een gedeelte weg kunnen werken,
Meran is deze week een aantal onderdelen aan het bewerken, en bestellen om te gaan testen vrijdag, dus heel mischien dat die 23 gehaald wordt.
Ook ga ik de POLINI overrange van luuk testen!

Mijn streven was 22,5 en dat is dus zeker gehaald, ben dr zeer blij mee

Haha ja ja is altijd leuk om je potientele tegenstanders te kunnen bekijken, en we trekken komend seizoen wel een sprintje sonic vs sonic. Toen ik de joune hoorde en zag op de bank begon het wel steeds meer te kriebelen kan niet wachten tot ik kan gaan banken maar dat zal pas eind februari/maart worden.

Groetjes Fouad. Succes vrijdag!

haha, indd de sonic van alain lijk gewoon op die van jou
moet nog ff zorgen dat me vario en poeli's niet meer zo glad zijn.
ben benieuwd vrijdag

ey beuner!!
wie was er ook alweer eerst?:W
HOF!!!

maar opzich nette score maja ik zal toch winnen:L
nee man s6

Denk dat ik ook rond die tijd eens ga banken met mijn frikandel :+

En Steef, had meteen de goede spullen gekocht haha ik check je vrijdag!

ej kerel, heb jij nou een originele ophanging (met subframe) of zelf gemaakt?
moeilijk te zien. Verder leuke sonic, veel succes ermee
gr jorrit

ej kerel, heb jij nou een originele ophanging (met subframe) of zelf gemaakt?
moeilijk te zien. Verder leuke sonic, veel succes ermee
gr jorrit

als ik ff voor steef mag reageren; ik dacht dat hij een omgelast subje had en dat weer vervolgens vast gelast aan het frame, max stijfheid!!

me poeli's zijn gestraald dus vrijdag vol op testen. ook zal ik me polini verzwaringsplaat mee nemen, kijken of dat ook nog wat effect heeft.

cioa

@alain: STFU <]
@IZI: check je vrijdag :love:
@jorrrox: zit een subframe onder dat is omgelast maar deze is direct weer aan het frame gelast, hierdoor is ie 3 cm lager en langer en is het subframe gewoon stijf, hier zie ik voordeel in.
@luuk: vrijdag flink testen!!! :W