This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST CARBON JOG

leuk voorvorkje Stefan, vraagje: Die balhoofdpen, is dat gewoon een afgedraaide Sonicbalhoofdpen? voorvelgjes zien er echt vet uit

Die balhoofdpen is een afgedraaide Jogbalhoofdpen. is origineel al iets dunner en lichter als een sonic 8)

Sorry voor de fotos, maar ik krijg ze echt niet normaal erop gezet haha
 
Heey Steef,

Is een NRG spatbordje in carbon niks voor jouw voorvork? Dan kan ik er van de week wel eentje maken voor je..
 
Heey Steef,

Is een NRG spatbordje in carbon niks voor jouw voorvork? Dan kan ik er van de week wel eentje maken voor je..

He kerel, wil je dan even , de ruimte tussen de ophangspunten(dus waar de velg tussen komt) even opmeten.

@Izi: is goed voor je nek, wat oefening ervoor
 
Ben benieuwd naar de score nu van het blokje stefan
ps. Laat me ook ff weten als ik dat sonic frame kan komen halen
 
Thanx voor de reacties!!

Jog al een beetje opgebouwd,zit alleen niet allemaal mee.
Btw de clamp die moet zo omhoog staan omdat die anders niet boven de kappen uitkomt :+







Fotos zijn wel met Gsm gemaakt omdat de camera niks wilt uplaoden
 
Word volgens mij wel een dikke jog :W
Alleen kan je niet een soort penverlenger maken zodat je je clamb als nog laag en normaal kan zetten ?

telefoon foto's zijn we gewent van je :+
 
Word volgens mij wel een dikke jog :W
Alleen kan je niet een soort penverlenger maken zodat je je clamb als nog laag en normaal kan zetten ?

telefoon foto's zijn we gewent van je :+

Ik heb me zon mooie 9mp digi camera hiervoor gekocht, maarja als dat stom ding niet wilt werken :+
 
Is dat frame aan 1 kant zo aangepast? Want 1 kant lijkt dunner dan de andere kant?
Dus zegmaar stuk frame weggehaald en er een ander (lees: Lichter) stuk teruggeplaatst?
 
Is dat frame aan 1 kant zo aangepast? Want 1 kant lijkt dunner dan de andere kant?
Dus zegmaar stuk frame weggehaald en er een ander (lees: Lichter) stuk teruggeplaatst?

Dit is origineel van jog, heel raar buizensysteem is dat.
 
Oke, is inderdaad wel een heel vreemd iets...Nou iig succes met het opbouwen en ben benieuwd wat voor tijden je/zij ermee neer gaat zetten..