This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST CARBON JOG

Dat heeft die Sjeng toch ff strak gedaan :W, metallic moet je idd in het zonlicht en met een fatsoenlijke camera dan zie je die 'sparkle' wel
 
Volgende week opbouwen(deze week gaat nogal lastig ivm carnaval etc)
en dan kan ik gaan banken idd..

Izi: heb sjeng al gezegd dat die autospuiter moet worden, goude handel op t kamp daar :+
 


Alvast een voorproefje.
Heb de rest nog niet eraf kunnen halen omdat gisteren de lak nog niet goed hard was.

Ook nog een mooie foto van de voorkap;
 
Last edited:
inderdaad ouwe! netjes stefan, zo had ik dat vorig jaar ook gedaan,staat een stukkie netter ook vind ik

Alleen zijn je velgen opzich nog best zwaar denk ik?


Achtervelg 2.7kilo. en voorvelg was 1.9?? volgens mij.weet ik niet meer heel zeker.

Dit valt nog wle mee vind ik.
 
Achtervelg 2.7kilo. en voorvelg was 1.9?? volgens mij.weet ik niet meer heel zeker.

Dit valt nog wle mee vind ik.

tjah, je zit er gewoon mee dat je achtervelg geen 10 inch kan wezen,daarom zulk gewicht he. Verder is dat best oké hoor daar niet van, maar t kan natuurlijk lichter
 
Op die velg links op de foto heb je de plakband er ook afgehaald maar daar staat er nog een blauw streep op van stift ofzo? Kan je dat gewoon weg krijgen hoop ik

edit; zie dat het gewoon de oude lak nog is, kzou die velg nog meer afdraaien dan of iets?
 
Steef zonde van je voorkap.. dat gerafelde zie je wel heel goed..
Had beter verwacht van kees
Maar verder is die wel netjes !
Velgjes ook alleen dat randje nog wat Anne ook al zei
Suc6 er mee ben benieuwd wat het totaal plaatje wordt
 
Steef zonde van je voorkap.. dat gerafelde zie je wel heel goed..
Had beter verwacht van kees
Maar verder is die wel netjes !
Velgjes ook alleen dat randje nog wat Anne ook al zei
Suc6 er mee ben benieuwd wat het totaal plaatje wordt

Pfffff komop zeg dit is de tweede kap die in in mijn hele leven gemaakt heb :X
 
en k denk dat iedereen stikjaloers erop is hoor, zelf zou ik het niet mooier krijgen iid

stefan ding gaat vet worden zo, waarom heb je dat afgedraaide middenstuk niet meegespoten? zou mooier uit zien denk k zo

achterkap is ook vet zo zonder die spoiler:W
suc6 ermee, zie je deze week mss nog wel ens
gr, martijn
 
Even voor de duidelijkheid mensen:

Dat blauw is mm afplaktape. die heb ik nog niet erafgehaald,omdat de lak dus nog niet goed hard was.

Aan de voorkap erger ik me niet zo hoor, komt wss toch nog een mooie sticker overheen of iets. Zolang het maar licht is(A)

10inch achtervelg gooi ik er gewoon eens een keertje op, kijken wat het doet met de huidige vertanding.