-Enrico's Sprintmachine-

Status
Not open for further replies.
dank u ;) Nee, ding wil niet vast dus laat ik het hier maar bij..

Wist je trouwens dat ik een 170 sproeier heb ik de 24 vlak zonder dollen.. Doordat de inlaat is aangepast moest mijn sproeiermaat drastisch omlaag..

Grafiek heb ik wel, maar ik kan niet scannen dusja.. Tevens is hij aan het begin btje kut doordat waarschijnlijk het koppelingshuis krom is :W
Toch nog wat gesloopt dus :) Oja nog een variomoer heeft het ook niet overleefd +ralf+

Enrico@Sprinter said:
dank u ;) Nee, ding wil niet vast dus laat ik het hier maar bij..

Wist je trouwens dat ik een 170 sproeier heb ik de 24 vlak zonder dollen.. Doordat de inlaat is aangepast moest mijn sproeiermaat drastisch omlaag..

:W 170 lkkr.

wat is nou eigenlijk volgende wat je gaat/wil doen?

Ik ga een andere koppeling en huis aanschaffen denk ik, dan mijn gaskabel ff fatsoeneren en een nieuwe drukveer erin steken.. Dan is hij wel een eindje klaar voor jubbega denk ik..
Oja, nog een update ik heb ander snelgas deze keer een wat beter soort dan dat kut speedgas merk...

Met een 28 zou de score nog hoger worden waarschijnlijk maarja op de weg wordt dat dan weer anders denks.. Fotoos heb ik niet nee, was camera vergeten en verder is zo een klein hokje ook niet zo interessant ;)

wow :D uber score rico!
Ik zei toch al dat je het allemaal niet zo somber moest inzien :P

En nou niet kapot branden voor jubbega he! :D

Status
Not open for further replies.
Back