This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-Enrico Sprinter Final Part-

De Credits gaan naar een vriend van me die ook meedoet op Jubbega.. Die heeft het op zijn werk gefabriceerd.. Heel simpel morgen ff kijken of het ook goed werkt
 
volgens mij word het wel een grote hit z'n mobiel warm rij bankje.

ga er binnenkort ook 1 maken maar. hoe zwaar wegen die rollen bij jou want hij moet toch een beetje weerstand hebben anders kan je net zo goed een beetje grasveld onder burnen. (zeg me maar niet dat me sprinter dan vies word dat weet ik ook wel)dan heeft hij geen weerstand en word hij ook warm.

ben benieuwd naar pics

mzzl
 
je hoeft niet constant vol te planken
gewoon een paar keer gas geven tog?
 
Scooter ziet er erg tof uit Enrico, alhoewel dat Goud niet echt mijn ding is, net als een mobiel warmdraaibankje

Maar thumps up 4 the scoot !
 
Mja Lars, zo een bankje is gewoon handig om ff je koppeling en zo los te krijgen... Meer niet.. En het gaat idd niet om volgas te planken, maar paar keer aan het gas lurken etc. Die rollen wegen niet gek veel.. Paar kilo..
 
Ik ben trouwens ook opzoek naar zo een rubber dat de aansluiting van je demper naar je tail dicht.. B.v net als bij een MK PR.. Heeft iemand er 1 liggen of weet iemand waar ze te koop zijn???
 
Beetje onnodig dat warmrijbankje imo, een paar minuten je scooter laten lopen en 100 meter rijden is al voldoende om te gaan knallen
 
Haha met paddock stand trilt alles losjoh dat werkt niet. Zo'n warm loop bankje is wel geinig als je bv bij een sprint geen plek hebt om warm te rijden en jij je koppeling wil heel houden.
 
r0bert said:
Beetje onnodig dat warmrijbankje imo, een paar minuten je scooter laten lopen en 100 meter rijden is al voldoende om te gaan knallen

Weet niet of jij ooit al eens bij een sprintwedstrijd ben geweest?? Daar is dus absoluut geen mogelijkheid om te rijden.. En als jij je koppeling niet kapot wil branden is zo een bankje gewoon een leuk middel.. Verder werkt een paddock stand natuurlijk niet, je hebt daar ook totaal geen weerstand op..