H Henk_de_mol Old skool member 21 January 2005 #61 Ja, echt origineel is het niet dat weet ik.. Maar dat zijn witte velgen ook niet
race_typhoon Well-Known Member 21 January 2005 #62 Tegenwoordig zijn alleen carbon of zelfgemaakte velgen vet... :X... Maarjah.. laten we het zo zien.. het commentaar is meestal van mensen, die helemaal niets tofs hebben. Ik vind het erg tof erik, alleen ben ik geen fan van "bling-bling".. maar als jij het tof vind, ben ik dat ook.. Ben benieuwd hoe het gaat vlammen binnenkort
Tegenwoordig zijn alleen carbon of zelfgemaakte velgen vet... :X... Maarjah.. laten we het zo zien.. het commentaar is meestal van mensen, die helemaal niets tofs hebben. Ik vind het erg tof erik, alleen ben ik geen fan van "bling-bling".. maar als jij het tof vind, ben ik dat ook.. Ben benieuwd hoe het gaat vlammen binnenkort
H Henk_de_mol Old skool member 21 January 2005 #63 Ik ben ook geen bling bling fan, maar je moet wat verzinnen he
Dickozzz Well-Known Member 21 January 2005 #64 Mooi hoor! polijstwerk velgen ook zeer tof! hopen dat je vele sprints mag rijden :W
Kuit@NRG 200 pktjes 22 January 2005 #65 dik ding blijft het vooral met die gepolijste velgen alleenvindt ik het viese carters
H Henk_de_mol Old skool member 22 January 2005 #66 Carters zijn echt niet vies hoor... Tsja, ze zien er natuurlijk minder uit als een gestraald of gepolijst setje maarja
Carters zijn echt niet vies hoor... Tsja, ze zien er natuurlijk minder uit als een gestraald of gepolijst setje maarja
Thomas Senior Member 22 January 2005 #67 ziet d'r netjes uit, echte pimp machine Valt me alleen wel op dat je bij elk filmpje het gas loslaat zodra je bij de camera bent, dan moet je juist volgas doorknallen })
ziet d'r netjes uit, echte pimp machine Valt me alleen wel op dat je bij elk filmpje het gas loslaat zodra je bij de camera bent, dan moet je juist volgas doorknallen })
H Henk_de_mol Old skool member 22 January 2005 #68 Ja, maar hij was nog maar 30 graden... Vind je het gek dat ik dan niet vol doorknal? De benzine was op dus kon niet langer doorgaan helaas.. Volgende keer langere en betere filmpjes.. Beloofd
Ja, maar hij was nog maar 30 graden... Vind je het gek dat ik dan niet vol doorknal? De benzine was op dus kon niet langer doorgaan helaas.. Volgende keer langere en betere filmpjes.. Beloofd
H Henk_de_mol Old skool member 28 January 2005 #69 Kheb nog ff wat leuks gemaakt... Ideaal sleutelen zo Btje vage fotoos, maar je snapt het wel Last edited: 29 January 2007
H Henk_de_mol Old skool member 28 January 2005 #70 Nog niet af hoor, moet nog paar plankjes op en een likje verf
D.J Pfew, al die draden 28 January 2005 #71 Lijkt wel zo'n onderstel van zo'n oud omabed, wat op en neer kan :+
H Henk_de_mol Old skool member 28 January 2005 #75 Jup... Vond hem mooier dan die malossi demper dus hebben we geruild Deze is gepolijst dus dat past beter bij de rest
Jup... Vond hem mooier dan die malossi demper dus hebben we geruild Deze is gepolijst dus dat past beter bij de rest
FaYaFoX Vroem Vroem 28 January 2005 #77 haha volgens mij ligt het dekbes vant ziekenhuisbed erachter.. Maarre ziet er echt gruwelijk uit
H Henk_de_mol Old skool member 28 January 2005 #78 Dat is een deken die over 2 splinternieuwe fietsen ligt En TimB, ik vond hem niet mooier
Kuit@NRG 200 pktjes 28 January 2005 #80 en ik vond die van hem oko mooier dus dit is de perfecte deal klinkt me oude dempertje trouwens een beetje vet met die mhr pijp
en ik vond die van hem oko mooier dus dit is de perfecte deal klinkt me oude dempertje trouwens een beetje vet met die mhr pijp