Elias'Sprintframe

Vandaag ben ik samen met Michel langs Jos Dijkman gereden om daar nog wat pretspulletjes op te halen!

Wat is er nieuw:
- Nieuwe rotor
- Benzineslang - Rood - 1m

Ook heb ik mijn Polini overrange poulies vakkundig door hun laten maken.
Vandaag even het nieuwe spul eronder gegooid ( alleen benzineslang nog niet :* ).
Helaas loopt het koppelingshuis momenteel nog aan, dus daar moet ik nog even shimmetjes voor ophalen zodat me koppeling weer vrij kan ronddraaien.

!

had even gezegd dat jullie het waren!
hadden we even een bakkie gedaan;)

Sprinter begint al mooi te worden:)
En je spul goed aandraaien nu! +pippi+

Update 18 Februari

Vandaag voor de eerste paar keer op het hok gereden!
Wat een heerlijke power. Heb alleen momenteel nog een vrij brakke afstelling.
Moet nog even andere sproeiers op halen, en kijken wat die dan doet:)

Bij deze:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OtqEJRjMujE"]YouTube - Pro Race II Sonic 2e run[/ame]

beetje rook?:P

ik zou echt met het hok gaan banken joh,,
gewoon alles even een keer op zeker laten zetten,

maarja meningen verschillen:P
ik ben benieuwd hoe je knalt dit jaar,,
we zien ons in april wel ;)

Nou, dat vergt nog wel even wat afstelwerk. Lijkt wel of die valse lucht krijgt op het eind. Verder ziet die sonic er netjes uit zo man met die pijp.

Nou, dat vergt nog wel even wat afstelwerk. Lijkt wel of die valse lucht krijgt op het eind. Verder ziet die sonic er netjes uit zo man met die pijp.

Hoe die nu loopt is ook puur met een gegokte afstelling. Er moet toch iets in als je hem in elkaar aan het draaien bent he ;).

Huidige "afstelling":
3.5gr rolletjes
zwarte omega trekveren
Rode drukveer
148 sproeier

Ik wil binnenkort ook een afspraak bij TTE maken om daar even een paar uurtjes te banken en de afstelling goed te krijgen. :winner:

Ik heb ook het gevoel dat die valse lucht krijgt, omdat die stationair naar mijn mening echt veel toeren draait. Ik heb echter overal nieuwe pakkingen tussenzitten, dus ik weet niet waar het vandaan komt :(

@ Jeroen: Heb ook wat extra olie bij in het tankje gedaan, zit ook een net nieuw zuigertje in, dus ik vond dat die wel wat extra smering kon gebruiken

@ Wieger: check je PM })

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5kASE5lksx8"]YouTube - MK Pro Race II Sonic 1e run[/ame]

Ook nog even de 1e run online gezet :+
Met heel leuk commentaar :W

Last edited:
@ nl>ingmar<nl & S®acing: :W alles zit deze keer wel goed vast!

@ Tiffie: Heb nu eerst binnenkort toetsweek, dus school heeft even een prioriteit momenteel *D. Laat hem mooi staan tot ik een keer tijd heb om hem af te stellen bij TTE op de bank!

@ sbo#159: Zoals ik al bij Tiffie zei, school gaat eerst even voor maar blijf er zelf van af tot ik tijd heb :)!

Vind de rechte pijp zelf ook net staan!

Ik ben overigens in overleg met een eventuele sponsor van lak ( Klik ). Misschien daar meer over bij de volgende update? +ralf+

Sponsor van lak8P?

Ga je dit ding ook verkrachten door hem te spuiten, net als bij de sr? :P

Ding ziet er zo super netjes uit man! Enkel ff je achtervelg onder handen nemen!

Sponsor van lak8P?

Ga je dit ding ook verkrachten door hem te spuiten, net als bij de sr? :P

Ding ziet er zo super netjes uit man! Enkel ff je achtervelg onder handen nemen!
Ga ik zelf niet doen :+
Uit vorige acties gebleken ben ik toch veel te lui om zoiets netjes te spuiten :*!

Had al spuitbusje gekocht voor de achtervelg, maar dat was uiteindelijk een heel andere kleur dan het frame. Misschien binnenkort een nieuwe halen

Back