Elias'Sprintframe

Dit word een typisch geval van een 10 second guy op de baan :P iig als ik de filmpjes zo zie, beter gooi je dat ding op de bank en laat je hem fatsoenlijk afstellen.
 
Idd, je wil eerst met 2 blokken gaan rijden maar zorg er dan voor dat op zijn minst 1 blok goed loopt en blijft lopen. Steek dan effe geld in een avond banken :)
 
@ Afstelling: Hij heeft nog een dipje in het begin. Maar verder is de afstelling echt een stuk beter dan wat de filmpjes laten zien :)

School is voor mij een 4.5km. Onderweg paar keer stoppen om hem af te laten koelen en dat lukt prima hoor. Heb het gedaan omdat ik er wel zin in had en ze bij ons op school een SR met 17.5mm en Stage6 Pro uitlaat op een sprinter vonden lijken 8P.

Die zal jou wel geboekt hebben. :+
 
Ik stel altijd af op de weg na het banken, pak ik zo nog paar tienden en waar het vermogen dan op zit zal me een rotzorg zijn:D

Tuurlijk, maar dat is NA het banken :P Op straat kan je wel degelijk wat dingetjes doen, maar aan de filmpjes te zien kan hij het beter aan iemand anders overlaten, want zo laat je het gewoon kapot lopen.
 
Der kwam idd 16.6 pk uit met geblokkeerde meting.

Maar der zijn nog heel wat puntjes die vervangen moeten worden die toch wel belangrijk zijn zoals de vario, v-snaar, carb, en spruitstuk. Dus er zit nog wel wat meer in :)
 
Der kwam idd 16.6 pk uit met geblokkeerde meting.

Maar der zijn nog heel wat puntjes die vervangen moeten worden die toch wel belangrijk zijn zoals de vario, v-snaar, carb, en spruitstuk. Dus er zit nog wel wat meer in :)

Een vario of vsnaar heeft niets te maken met een geblokkeerde meting. Maar ben benieuwd wat er nog uit kan komen, ziet er verder netjes uit...
 
Der kwam idd 16.6 pk uit met geblokkeerde meting.

Maar der zijn nog heel wat puntjes die vervangen moeten worden die toch wel belangrijk zijn zoals de vario, v-snaar, carb, en spruitstuk. Dus er zit nog wel wat meer in :)

Begin maar is met die cilinder te vervangen, want die leveren gewoon geen vermogen.

wel vette sonic ;)
 
Een vario of vsnaar heeft niets te maken met een geblokkeerde meting. Maar ben benieuwd wat er nog uit kan komen, ziet er verder netjes uit...

Een vario met een versleten loopvlak en een v-snaar die flink versleten is zorgen toch echt voor vermogens verlies. En ding loopt ook te hoog stationair door de carburateur, + dat deze niet goed af te stellen is.

Wat ik nu vermeld is gewoon wat Tommy gezegt heeft :)

Begin maar is met die cilinder te vervangen, want die leveren gewoon geen vermogen.

wel vette sonic ;)

Zoals ik dus al zeg hierboven. En met de cilinder is niks mis mee. Beter eerst gewoon de overbrenging + inlaat in orde maken en zorgen dat het vermogen met deze cilinder goed zit.
 
Zoals ik dus al zeg hierboven. En met de cilinder is niks mis mee. Beter eerst gewoon de overbrenging + inlaat in orde maken en zorgen dat het vermogen met deze cilinder goed zit.

denk dat je zelf ook wel weet dat je met die cilinder heel moeilijk 20 pk gaat halen. gooi er gewoon een speed op, keihin en nieuwe overrange kopen en flink knallen met 22/23 pk:+
 
denk dat je zelf ook wel weet dat je met die cilinder heel moeilijk 20 pk gaat halen. gooi er gewoon een speed op, keihin en nieuwe overrange kopen en flink knallen met 22/23 pk:+

Tuurlijk weet ik dat :)

Maar lijkt mij gewoon dom om een nieuwe cilinder aan te schaffen, als de rest van de spullen aan vervanging toe is. Maargoed, vanaf hier laat ik het wel weer over aan Elias :)
 
Om hier even op in te springen. Elias is gister bij mij geweest en opende met 15pk. Vervolgens hebben we geblokkeerd en kwamen we op 16,6 pk uit. Wouden nog wat verschillende dingen gaan testen alleen kwamen we er achter dat uitlaatflens los was en dus lekte vanwege kapot schroefdraad(wat dus zeker vermogen kost!). Daarnaast zijn er nog genoeg andere zaken die nodig aan vervanging toe zijn, waardoor het mijn inziens niet veel zin had om verder te gaan. Hij moet eerst maar eens wat dingen gaan vervangen en dan zal er heus wel een nette score inzitten:)
 
Back
Top