Is er niemand bij jou in de buurt die kan afstellen, lijkt wel een dr70
@ Afstelling: Hij heeft nog een dipje in het begin. Maar verder is de afstelling echt een stuk beter dan wat de filmpjes laten zien
School is voor mij een 4.5km. Onderweg paar keer stoppen om hem af te laten koelen en dat lukt prima hoor. Heb het gedaan omdat ik er wel zin in had en ze bij ons op school een SR met 17.5mm en Stage6 Pro uitlaat op een sprinter vonden lijken 8P.
In school, in het hokje van onze conciërges *D. Daar stond die veilig voor al die handjes van mijn medeleerlingen :X.En waar heb je hem neer gezet toen je les had?
Gewoon in de fietsen stalling?
Vanavond/morgen weer verder gaan, stationair moet inderdaad omlaag. Hij lijkt in het burnfilmpje weinig toeren te maken, maar daar draait die nog lang geen volle toeren :Z. Andere trekveertjes en dat moet ook al een stuk beter zijn !
BLABLABLA
@ Afstelling: Hij heeft nog een dipje in het begin. Maar verder is de afstelling echt een stuk beter dan wat de filmpjes laten zien
School is voor mij een 4.5km. Onderweg paar keer stoppen om hem af te laten koelen en dat lukt prima hoor. Heb het gedaan omdat ik er wel zin in had en ze bij ons op school een SR met 17.5mm en Stage6 Pro uitlaat op een sprinter vonden lijken 8P.
Is er niemand bij jou in de buurt die kan afstellen, lijkt wel een dr70