Elias'Sprintframe

En met alle special thanks naar mij maar weer omdat ik zo lief was om die 400 km te rijden :*

Maargoed, deze week alles even goed monteren en rijdend zien te krijgen. Maar dat moet wel goed komen. Heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen :W
 
Last edited:
[ir]http://i210.photobucket.com/albums/bb206/FuzionNL/Sprinter/Sonic/DSC_0652.jpg[/ir]
aan het dromen dat je aan het knallen bent?:+ ,,eye's closed ^

btw mooi scheurijzer hoor!
 
Ben ontslagen van werk, dus grote veranderingen zullen achterwege blijven ( voor nu iig ).
Het doel is om deze gewoon rijklaar en netjes te maken voor speed en gein.

Heb nog wel een Zip type 1 vorkje liggen. Die komt er in de loop der tijd wel op ( moet eerst nog afgedraait worden samen met het bijhorende velgje ).

Wil eerst ook even kijken wat voor tijden ik hier mee rijd. Wil wel onder de 7sec komen uiteraard :W

Edit:
@ SRacing: Lekker dagdromen toch :love:.
 
@ sr racing, Waar zie jij weerspiegeling waarin je de fotograaf ziet dan? edit: je hebt de foto veranderd

Vet hok!
 
Last edited:
voor fouad was dit een perfect frame omdat hij zelf een beetje gewicht aan de voorkant wel kon gebruiken,

er kan nog wel 10 kilo van het geheel af als je je best doet. bijvoorbeeld een ophanging onderlangs?
 
Heb nog wel een Zip type 1 vorkje liggen. Die komt er in de loop der tijd wel op ( moet eerst nog afgedraait worden samen met het bijhorende velgje ).

Dit snap ik niet, WAAROM!!! zul je een vorkje erin willen zetten waarbij je alles moet aanpassen, terwijl je er een mooi licht vorkje in hebt zitten? Je wint met dat zip vorkje niks hoor. Ga nou godverdomme gewoon dat ding in elkaar trappen en ga rijden. In plaats van steeds van alles te veranderen, wat achteraf toch niet lukt en alleen maar geld kost.
 
Ben ontslagen van werk, dus grote veranderingen zullen achterwege blijven ( voor nu iig ).
Het doel is om deze gewoon rijklaar en netjes te maken voor speed en gein.

Heb nog wel een Zip type 1 vorkje liggen. Die komt er in de loop der tijd wel op ( moet eerst nog afgedraait worden samen met het bijhorende velgje ).

Wil eerst ook even kijken wat voor tijden ik hier mee rijd. Wil wel onder de 7sec komen uiteraard :W

Edit:
@ SRacing: Lekker dagdromen toch :love:.

Alsjeblieft, laat het hok waarvoor het is nu! Voorvork aanpassen komt een stuk meer bij kijken als dat je zelf denkt!!

En leer eerst maar eens rijden voordat je gaat klussen aan het frame :*
 
Dit snap ik niet, WAAROM!!! zul je een vorkje erin willen zetten waarbij je alles moet aanpassen, terwijl je er een mooi licht vorkje in hebt zitten? Je wint met dat zip vorkje niks hoor. Ga nou godverdomme gewoon dat ding in elkaar trappen en ga rijden. In plaats van steeds van alles te veranderen, wat achteraf toch niet lukt en alleen maar geld kost.

Volgens mij weet jij niet wat een sonic voorvork weegt :D, dat ding is egt loodzwaar.

Toffe sonic, ben wel is benieuwd wat voor tijden het gaat neer zetten.
 
Kan me niet verrekken wat het scheelt, als hij echt licht will gaan, neemt hij maar contact op met Robin voor een alu vorkje. Frame gaat niet verneukt worden voor dat zip vorkje.
 
+pippi+Originele vork sonic 5 kilo, zip 3.5 met aanpassingen 2.5

Maar als ik jou was ging ik idd, eerst eens rijden etc voordat je weer gaat aanpassen en lassen etc..

Frame is wel lichter als anders sonicframepjes heb ik gehoord.waarom mag ik niet vertellen
 
+pippi+Originele vork sonic 5 kilo, zip 3.5 met aanpassingen 2.5

Maar als ik jou was ging ik idd, eerst eens rijden etc voordat je weer gaat aanpassen en lassen etc..

Frame is wel lichter als anders sonicframepjes heb ik gehoord.waarom mag ik niet vertellen

ik ken een sonic frame wat wel degelijk een dikke kilo lichter is.

@ michel: frame hoeft niks aan te gebeuren, enige wat je moet doen is onderste cup van een sonic uitdraaien en op de voorvork persen en boven gewoon een sonic balhoofdsetje vastzetten met een zip moer. niet meteen denken dat alles kapot moet omdat er een ander vorkje in kan zetten:)
 
ik ken een sonic frame wat wel degelijk een dikke kilo lichter is.

@ michel: frame hoeft niks aan te gebeuren, enige wat je moet doen is onderste cup van een sonic uitdraaien en op de voorvork persen en boven gewoon een sonic balhoofdsetje vastzetten met een zip moer. niet meteen denken dat alles kapot moet omdat er een ander vorkje in kan zetten:)

Dit klopt dus niet :+, heb het zelf ook zo gedaan en de bovenste cup van de sonic was te klein. Of de balhoofdpen van de zip voorvork was te dik :+
 
Frampie is tof :W Uitlaat maakt het echt af :)

Misschien een idee om een ander zitje te maken ? Zoals bijv. die scootshop sonics ?
Dan is die pas maximaal verlicht :+
 
Back
Top