Danny Phantom
Ja, van tv ja!
Graag gedaan hoor elias dat ik je frame gehaald heb voor je :*
:henko:Graag gedaan hoor Elias dat ik je frame gehaald heb voor je :*
waarom heb je je frame zover weg laten maken? dit kan elk metaal bewerkings bedrijf in de buurt.
blijft de setup ongeveer ongewijzigt of heb ik daaroverheen gelezen?
Toen ik eraan begon had ik echt 0,0 verstand van frames oid ( nu nog niet veel, maar tenminste wel iets meer :* ). Ik kende pimped al, dus besloot hem bij hem te laten maken.
Achteraf gezien had ik hem veel beter bij MWS oid laten maken..
De setup blijft inderdaad nagenoeg hetzelfde, alleen de inlaat word nog getuned.
In de zomer komt er een Mina kort carter, vanaf dat carter word het nieuwe TCR blok opgebouwd waarmee ik hoop te kunnen rijden vanaf september oid :W.
Is het niet zo dat als je naar een metaalbewerkingsbedrijf gaat dat men dan een CAD tekening nodig heeft oid?Ik zou het door niemand van het forum laten doen tenzij hij bij een metaal bedrijf werkt,laat je het door een metaal bedrijf maken.
Kan je er zeker vanuit gaan dat het recht is..
Volgens mij is er niet eens een mal voor die frame gemaakt? ik zie het nergens op de foto iig
Ik vind het wel jammer want het frame ziet er tof uit..
Alleen je ziet gewoon dat deze jongen ervaring mist...
Suc6 ermee
Is het niet zo dat als je naar een metaalbewerkingsbedrijf gaat dat men dan een CAD tekening nodig heeft oid?
Er is er inderdaad geen mal gebruikt om dit frame te lassen.
Heb een besluit gemaakt, dit frame gaat toch weg en laat een nieuwe lassen. Waar is nog onbekend.
Mijn voorkeur gaat eigenlijk wel uit naar iemand van de scooterwereld, imo iemand van een metaalbewerkingsbedrijf, die weet niets eens wat het uiteindelijk moet worden, want die heeft zoiets nog niet gezien.
@ PuttenSR: Pimped is mijn financieel toegekomen . Meer verwacht ik ook niet, het was het eerste frame wat hij ooit gelast heeft. Ik vind het nog steeds erg netjes daarvoor.
Maar vind het zelf gewoon niet verantwoord om daar met het zware blok onder te gaan rijden.
We zullen zien of iemand interesse heeft?
Is het niet zo dat als je naar een metaalbewerkingsbedrijf gaat dat men dan een CAD tekening nodig heeft oid?
Heb een besluit gemaakt, dit frame gaat toch weg en laat een nieuwe lassen. Waar is nog onbekend.
Mijn voorkeur gaat eigenlijk wel uit naar iemand van de scooterwereld, imo iemand van een metaalbewerkingsbedrijf, die weet niets eens wat het uiteindelijk moet worden, want die heeft zoiets nog niet gezien.
@ PuttenSR: Pimped is mijn financieel toegekomen . Meer verwacht ik ook niet, het was het eerste frame wat hij ooit gelast heeft. Ik vind het nog steeds erg netjes daarvoor.
Maar vind het zelf gewoon niet verantwoord om daar met het zware blok onder te gaan rijden.