Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Erik. said:
Ik denk dat die er nog niet mee geknald heeft...

Dingen roesten onder je reet vandaan :P Zonder lak dan.

daarom vraagt ie het :P toen wij hem hadde gehaalt stonden onze vinger afdrukken er de volgende dag in roest op...terwijl die op me kamer lag...:P

Dit is geen victory racing, dit is een echte DPR op C30 specificaties...

Er zit een soort citroen spray op wat hem vettig houd, tegen roest dus :p

Enne elektrische waterpomp heb ik slechte ervaring mee, heb er wel een poos mee gereden maar vond het niet prettig omdat ik met die pomp en accu die ik had altijd maar 5 sprints kon trekken en dan koelde het al niet meer genoeg. Misschien dat ik net een klote pompje had oid, maar ik wilde gewoon weer ff een betrouwbaar koelsysteem.
Voor het uiterlijk vind ik een elektrische ook fijner, en wat voor gevolgen het op prestaties heeft zal het misschien ook wel iets voordeliger zijn dus ik ga binnekort nog wel eens kijken om het anders te fixen, aangezien ik nu toch al een accu in mn buddy heb voor de NX.

[QUOTE="LOSER" AeroX-70]Dit is geen victory racing, dit is een echte DPR op C30 specificaties...

Er zit een soort citroen spray op wat hem vettig houd, tegen roest dus :p

Enne elektrische waterpomp heb ik slechte ervaring mee, heb er wel een poos mee gereden maar vond het niet prettig omdat ik met die pomp en accu die ik had altijd maar 5 sprints kon trekken en dan koelde het al niet meer genoeg. Misschien dat ik net een klote pompje had oid, maar ik wilde gewoon weer ff een betrouwbaar koelsysteem.
Voor het uiterlijk vind ik een elektrische ook fijner, en wat voor gevolgen het op prestaties heeft zal het misschien ook wel iets voordeliger zijn dus ik ga binnekort nog wel eens kijken om het anders te fixen, aangezien ik nu toch al een accu in mn buddy heb voor de NX.[/QUOTE]

Doe dan een trekker accu van 135Ah :) kan ik wel regelen voor je ;)

Leuke pijp homie (ik heb lekker de echte :P lekkáh púh ;))

dik project echt waar te vet, ik vind je kappen meer dan geslaagd...

Hoe zit het naw met die nx, is er al eens fatsoenlijk mee gebrand?

In elk geval --> respect!

Is al genoeg mee gebrand, en gesloopt 8)

Misschien vanavond nog even wat testen als ik mn nieuwe bougies binnen heb gekregen...

D.J said:
True :) Alleen gaan deze toch ook weer stuk *D
Ik rijd persoonlijk zelf liever ook emt 10egv maarja met NX gaat alles stuk +ralf+

Luftfiets binnenkort weer gaan stappen in A'foort 8)
(haha forummeber@kabouterdans |( |( )
;)
Gr.Enzo

Cilinder er bij gekocht :X

attachment.php

Status
Not open for further replies.
Back