Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
-arthur- said:
ding rocked hem zeker te hard......... Mijn aerox vertelde me dat ie jaloers was :D
zicht vanaf achter is echt master, de lengte, de hoogte alles klopt eraan.

ik zeg: {!{!{! KIMMO MAILEN !!!!

Ben ik bijna helemaal mee eens:) omdat je geen underseat hebt zie je de binnenkant van de kappen..

Beter spuit je die mat zwart oid :)

Of je doet het niet want dan word hij te perfect :D

Met stickers doet ie nog beter !!!!
Hij is zkr netjes, en dat je je de binnenkant van je kappen ziet zou ik gwoon zo laten. Heeft ook wel weer zn charmes.....
Netjes van die zuiger XD

Exteem_Malaguti said:
Nogmaals respect ik vindt hem super, onderkant open is ook mooi komt vooal door die fles dat maakt hem toch af. succes nog blijf dit zekers volgen.

Jaah geen underseat staat ook juist mooi.. maar de binnenkant van zijn achterkappen zijn niet netjes..:) dat bedoel ik maja nu loop ik te zeuren..

Ding is gewoon Tovv!! +pippi+

Wim said:
Ben ik bijna helemaal mee eens:) omdat je geen underseat hebt zie je de binnenkant van de kappen..

ik ben het met wim eens

Wim said:

helemaal mee eens:D

U zei..?

:)
attachment.php

Ziet er gaaf uit Lucas, maar ik vroeg me gelijk af waarom je geen elec. waterpompje meer hebt?, staat m stukken beter man!

Lars. said:
Ziet er gaaf uit Lucas, maar ik vroeg me gelijk af waarom je geen elec. waterpompje meer hebt?, staat m stukken beter man!

Omdat ludwig graag waterpompjes naar de klote helpt en in partytenten ophangd8P

Gr.Enzo

Status
Not open for further replies.
Back