Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
te dik :) ,te dik ,

kleuren, subframe vink echt dik , en op hoeveel pk zit je nu zonder nx ?? ,pijp is wel geil :D, , maar of et de beste is ? :) , boeit et eigenlijk :d

veel suc6 verder

gr pj

Zo, maar weer ff updateje...

Heb laatst nog wat dingetjes aangebracht aan de kappen, uiterlijk is nu voor het volgende seizoen wel zo'n beetje af!

Verder staan er een hoop nieuwe dingen met het blok te gebeuren, er komen wat andere spulletjes op voor meer vermogen, en ik blijf ook met het andere spul rijden om met NX leuke dingetjes te proberen. Natuurlijk zonde als het nieuwe spul gelijk ge0wned wordt tijdens testwerk met NX :)

Genoeg gelult, tijd voor nice pic's

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

AeroX-70 said:
Zo, maar weer ff updateje...

Heb laatst nog wat dingetjes aangebracht aan de kappen, uiterlijk is nu voor het volgende seizoen wel zo'n beetje af!

Verder staan er een hoop nieuwe dingen met het blok te gebeuren, er komen wat andere spulletjes op voor meer vermogen, en ik blijf ook met het andere spul rijden om met NX leuke dingetjes te proberen. Natuurlijk zonde als het nieuwe spul gelijk ge0wned wordt tijdens testwerk met NX :)

Genoeg gelult, tijd voor nice pic's

attachment.php

zie links boven in de boom vol met shizzle ..
swingggg
fucking mooie pics weer :D
wil em zien blaaschen!
laturr

Ik vind dit serieus de mooiste rox qua stand etc..
Die voorkant met die grote schijf is vingerlikkend geil, evenals de achterkant met 't zicht op de NX-fles. Echt volop respect!

zeurmode: toch vind ik dat een wat meer metallic kleurtje nog meer charme heeft/geeft..

Erg mooie fotos, 'k vond er eerst weinig aan, maar nu met die stickers en al, dat maakt hem echt af :~
lekker je spullen kapot vlammen nu met nx })
succes ermee :+

ding rocked hem zeker te hard......... Mijn aerox vertelde me dat ie jaloers was :D
zicht vanaf achter is echt master, de lengte, de hoogte alles klopt eraan.

ik zeg: {!{!{! KIMMO MAILEN !!!!

erg vet loetie froetie

hij toont er agresief en het bevalt mij zeker wel ziet er zeer strak uit.

echt vet.

binnekort maar meeten bij rolf thuis dan :)

greetz

Status
Not open for further replies.
Back