Easy Riders Jog

Te vette shizzle 188.5. Ik hoorde het toen ik in de rij stond :p. Dacht echt dat je rotor ging exploderen :p :W.
Was tof om een keer tegen je gevlamt te hebben.


GreeTs Servi
 
Kappen liggen nu weer bij de spuiter :D Dus de Jog ziet er voor Eindhoven weer vers uit ;)

Ook komt mijn 7T er weer onder, kijken of ik ergens in de top 5 kan belanden @ eindhoven :p

greetz
 
heb je plannen om onder de 7 te rijden dan :+ top 5 zal zeer moeilijk worden.

ik vind de jog er nog altijd erg vers uitzien, kleurtje en het verlaagde staat hem zeer goed.
 
[ir]http://www.scootertuning.net/img/races/232-1189166959.jpg[/ir]

image.php
 
Hello,

zo inmiddels de 1e sprint van het nieuwe seizoen achtere de rug, helaas ben ik niet in het bezit van een driver-licentie :p Ook zijn er een aantal dingen veranderd, namelijk eigenaar van de Jog.....

Hij is gelukkig wel op de gevoelige plaat vast gelegd voordat hij van eigenaar wisselde ! Dit is een maandje geleden gebeurd, door Micheal van de Scoot'in. Bij deze even bedanken voor de foto's en het leuke artikel !!

Na goed ik zal er verder niet omheen draaien, het is het einde van de Jog voor mij, heb er zeker een toffe tijd door gehad !

Met dank aan iedereen :!

Lotherrrrrrr

120520081091.jpg-for-web-LARGE.jpg


120520081092.jpg


120520081093.jpg


120520081094.jpg-for-web-LARGE.jpg


120520081095.jpg
 
Waren ook geweldige machine`s vorig jaar :love: Altijd al gevonden ! Tof dat je erin staat Rolf, een erg mooie afsluiting van je scooter carrière d8 ik zo :W. Koop haast nooit de scootin, maar deze editie kon ik niet laten liggen ;).



LatAA Seun :*
 
Back
Top