Easy riders Runner

Eindelijk weer is een update:

Het is lang stil geweest met de runner maar hij is weer stukje gevorderd.

Geen lang ouwehoer verhaal maar foto's niet de mooiste maar okee...

busje gedraaid i.p.v. kmtelleraandrijver.

2heke45.jpg


Runner 180 radiateur.

2a7zs75.jpg


Antislip voetplaten.

2u8un87.jpg


Reserve schijfje, omdat ik toch blijf rijden met de braking.

2i6yvbc.jpg


Zo stond hij erbij.

35irwjd.jpg


Met een aantal kappen.

30ljeb4.jpg


Dat was het even met de runner, ben nog met veel dingen bezig dus komen nog meerdere updates...

Waar ik ook mee bezig ben is een straat sptje met de nodige accesoires, hier een aantal pics...

black chrome gecoat velgensetje.

4c8iiyw.jpg


chrome carterdeksel.

47ccg20.jpg


voorkantje. (let niet op de vette vingers op de kappen)

4dch8aw.jpg


Voorveer gebeuren.

2dgw49g.jpg


Dat was het voor voorlopig even met de sp.

Als laatste nog de nieuwe helm.

2mxkf9w.jpg



Dennis
 
Last edited:
Ziet er goed uit ouwe reus :#

Dacht dat je van die zippah ook een vlambeestje ging maken..? Mja de runner is en blijft dik en dat is meer dan genoeg voor de SBO. Spreek je snel weer man
 
Thanx voor de positieve reacties, mannetjes van het goede leven!

Trail helmpje mag idd niet met SBO, vandaar maar een nieuwe lazer cross, past mooi bij de KTM!

Luca, vergeet niet dat ik 2 zipjes heb staan <]

Voorderest ben ik op het moment druk bezig met een aluminium frame te bouwen voor de runner! Zal soon is een aantal mooie pics schieten!

See Ya

Dennis
 
Ziet er goed uit Dennis!

Hoop komend seizoen nog een paar keer tegen je te rijden met de storm. Komt vast wel goed. Ziet er iniedergeval goed uit, ook de zipjes!
 
Dennis was gister ff met zijn 'runner' wezen banken :+

Grafiek:

http://www.easyriders-testcentre.nl/IMG/Uploads/09032007grafiek-KTM 660200334.JPG


Filmpje (is nokia mp4 bestand):

http://www.easyriders-testcentre.nl/IMG/Uploads/09032007grafiek-KTM 660 @ tovami200353.mp4


ff toelichting... De meters die te zien zijn op het scherm zijn alsvolgt; linksbovenin de snelheid met een schaalverdeling van 0 tot 250 km/h. En rechts onderin de Pk's van 0 tot 50. Ff ter indicatie wat een geweld dat beestje heeft :W

Was weer lache dennis, binnekort maar met de echte runner! En bedankt voor het slopen van de afzuigpijp :D
 
Damn was effe bang dat er geen updates meer kwamen :eek:.Maar eindelijk weer vette pics van je vlamhokken.
Je helm is errug nais.We spotten welkaar In meppel.

Suc7 met beunen ;)
 
Sow luttie, was idd wel ff lache gister!

FFtjes om jullie op de hoogte te houden hoe het er nu in de schuur voorstaat.

Runner is zo goed als "BANK" klaar, dat wordt mezelf een weekendje opsluiten in het easy riders hok. Ben druk bezig met verschillende "test" onderdelen te verzamelen.

Ook zijn er diverse inlaatsetjes gefreesd die uiteraard getest gaan worden.

De straat sp, met de black chrome velgen etc. vordert ook wel aardig, ben vooral bezig met blokspulletjes te kopen en volgende week wordt het een keertje in elkaar geslingerd!

Ook is de bierkoerier nu in mijn bezit. De koerier was eerst van sander, nadat sander hem verkocht had is de nieuwe eigenaar gepakt en is de bierkoerier in beslag genomen. Nu heb ik hem in onderdelen gekocht en ga er voor zorgen dat de bierkoerier er weer helemaal als nieuw uit komt te zien, met het benodigde vermogen -:- .

Voorderest ben ik hoofdzakelijk bezig met de runner. Deze moet 21 April helemaal los gaan in Meppel!

Soon komt er een mooie update met mooie fototjes!

Dennis -:-
 
Back
Top