Easy riders Runner

Sow ben eindelijk bijgekomen van oud&nieuw!

Dus ten eerste: Iedereen nog de beste wensen!

Bedankt voor alle reactie's! O-)

Ik kwam wat vragen tegen waar ik zelf dus ook me vraagtekens bij heb.

@ Maik Hoezo andere banden, boppers zijn lekker hoor, en mischien komt er een setje slicks maar is niet noodzakelijk!

@ Rolfje Kappenset zal wel even blijven nog, maar er zijn andere in gedachten en je weet hoe dat bij mij gaat -:-

@ Roxsjeezerd Wat mijn plannen zijn? Gewoon scheuren, plezier maken en pk's knallen!

@ Chrunkie Doelen veranderen? Leg is even uit als je wilt.

Sow dat was het voorlopig weer even, ben druk bezig met wat kleine dingetjes in orde te maken denk aan:

-Runner 180 remklauw reviseren, stralen lakken etc.
-Busjes draaien om klauw op ze plek te zetten.
-Maybe weer een nieuwe budydek ontwerpen/maken

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Dennis
 
@ Maik Hoezo andere banden, boppers zijn lekker hoor, en mischien komt er een setje slicks maar is niet noodzakelijk!




Ze lijken een beetje OP :p vandaar dat ik het zij ;) lijkt wel alsof er niet veel profiel meer opzit! :)
 
ik stem toch voor andere looks dennis :D

laat ons weer versteld staan, je werkt iig zoals altijd gewoon erg netjes en het knalt altijd hard !
 
Ze lijken een beetje OP :p vandaar dat ik het zij ;) lijkt wel alsof er niet veel profiel meer opzit! :)
[/I]

Voor is nieuw, achter heeft af en toe wat te verduren gehad met burnen, zit ook een blauwe gloed overheen })
Bandje is nog wel aardig hoor, maar wordt of vervangen voor een nieuwe bopper of voor een slicka!
Maar je hebt het niet helemaal goed gezien maar maakt niet uit! :henko: :*

ik stem toch voor andere looks dennis :D

laat ons weer versteld staan, je werkt iig zoals altijd gewoon erg netjes en het knalt altijd hard !

Thanx kerel! En wie weet ,qua looks, is er wat nieuws te zien...

Dennis kennende zit zn Rennert al weer helemaal in elkaar..

Of dit keer niet? :p

Nee, nog niet helemaal klaar... -:-

zekers vette runnert man...suc6 dermee zie je volgend seizoen nog wels sprinte ltrzzz
Thanks! En komt zeker goed!


Vet ding kerel :)

Thanx ouwe! :love:
 
Ouwe, dit seizoen maar weer eens lekker knallen:)
Op meeting Best vloog ie hard, dus moet cker lukken!

Spreek je..
 
Ok vet koewl <]


Weet je toevallig wat het apperaatski tot nu toe weegt..?

Totaal geen idee, het is makkelijk met twee handen op te tillen in ieder geval!
Schat een kilotje of 70 totaal gewicht!? Kan er totaal naast zitten maar schat wel zoiets. Ding gaat soon de weegschaal op, als het sonja bakker project afgerond is! hehe!

@ Enzo

Dat gaat wel goed komen denk ik! Hij moet nou harder lopen als het goed is 8)
 
i kzat me af te vragen of je je kappen dezelfde kleur houdt, zo ja, denk he dat et rode frame mooier is dan een zwarte of wordt dit nog zwart gecoat/gespoten?

runner zag er vorig seizoen iig al erg goed uit, komt denk ik ook wel goed met je hok :W !

:*
 
Het is weer ee tijdje stil geweest rond dit project. Ben er wel al weer een flink stuk mee opgeschoten! Ik zal z.s.m een paar nieuwe foto's posten!
Maar wat nog een reden is waardoor ik niet echt actief meer ben geweest is dat ik sinds kort een motor heb gekocht namelijk een KTM 660 SMC met de nodige opties! Daar zal ik ook wel wat pics van posten. En van de nieuwe helm kan er natuurlijk ook een fototje gepost worden. Dus soon weer een paar leuke foto's!

Dennis
 
Meneer heeft weer een nieuwe brommert waarop die legaal herrie kan maken})

Wel een mooie brommert, spreek je binnenkort weer!
 
Dus jij bent het die steeds langs mn huis rijd met die rode ktm? :D Ik dacht eerst dat het de vriend van me zus was maar toen zag ik dat het een rode was.. dus dat kon niet :) Leuk dingetje igg!!
 
Back
Top