Easy Riders 491 Scooter Special Sprinter

Jezus wat een reacties ineens :p

Allereerst nog bedankt Inne voor de stickers, ik heb dr nog veel meer liggen maar moet ff kijken of ik die nog ga plakken of dat hij anders te druk wordt.

En om verder wat antwoorden te geven:

Achterveer zit er op omdat het net zo weinig weegt als een stang. En ik gewoon nog es van het ding wil genieten om 's nachts ergens op een industrie terrein te branden ofzo. Dan rijd zo'n veertje iets comfortabeler ;)

Enne voor de rest wat specs dan maar omdat het misschien niet helemaal duidelijk is door het lange verhaal in de eerste post.

Specs:
Totaal gewicht: 68 Kg
Startgewicht incl rijder: 140 Kg
Vermogen: 20 SAE

De 20 Sae pk's zijn gehaald met het volgende lijstje:


Cross 6t (mist stukken nicasil)
C21
V-force piaggio style
28 PWK


De bedoeling is om zo snel mogelijk mn goede cilinder er weer op te hebben maar weet niet of ik dat nog voor Meppel ga doen. Vind het wel best zo en ging al best van zn plek :)

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties en ik zie jullie op Meppel!
 
Lutti als je trouwens wilt weten wat voor tijd je haalt met deze Specs

Totaal gewicht: 68 Kg
Startgewicht incl rijder: 120 kg
Vermogen: 20 SAE

Weet je me te vinden :*
 
heey egt super vet ding !!! mooie kleuren!!..
maar ik had vraagje wat voor voorvelg is dat van welke scoot/brom komt die ??
zij dat de oude types van zip ofzo?

 
Ook maar ff verslagje van de eerste SBO sprint :p

Was echt een gezellige dag waarop alles wel goed geregeld was naar mijn idee! Heb 's ochtends na de keuring 1 keertje vrij gesprint om de baan te verkennen. Verder wilde ik de cilinder sparen aangezien ik met de 6t met halve nicasil wand reed. Achteraf bleek dat die cilinder gewoon niet stuk te krijgen is want ging steeds harder lopen :+

In totaal dus 5x gereden, waarvan 2 valse starts... 1x wielspin en wheely ellende, en 2x met een tijd. Had alleen wat moeite met snel reageren maar dat zal wel komen door de korte nachtrust en wat alcohol in het bloed..

Snelste tijd die ik reed was 7,63 sec met een reactie van 0,48 +pippi+

Best leuk dus!!


Mja voor driewegen hoop ik 2 a 3 paarden er bij te hebben en dan ga ik mn best doen met mn reactie tijd..

Verder als iemand nog leuke picca's geschoten heeft, aarzel niet en post ze :*

Nog 2 foto's van mijn kant:



Hmm... kopje lager dan de rest?!

23042007grafiek-Meppel200419.jpg


En reezzz

23042007grafiek-Meppelstart200445.jpg
 
Is dat dat ding van jou ? :eek:

Wist ik niet :W.. was me af aan het vragen wie het was:p

Maar nu weet ik ut,, volgende keer amar eens langskomen :*

Dave
 
Paar keer langs zien lopen . In de massa zie je em iig nauwelijk staan , hijs aardig laag .

Ding ziet er netjes en verzorgt uit , die tijd liegt er btw ook niet om :).
 
Zag er heel goed uit in het echt, heb nog naast je gestaan met m'n 491 in de rij, maar mijne zag er niet zo strak uit als de jouwe :+ je hebt me vast wel gezien ;)
 
dat ding zag er idd zeer mooi uit , mooi laag , erg vet , en natuurlijk mooie tijden , volgende x niet rijden onder invloed van alcohol , dan kan je misschien nog leukere tijden rijden :)

suc6 Michael.
 
Te grappig dat zo'n gare cilinder nog extreem goed doet op de sprintbaan:7

Je weet wat ik van je sprintfiets vind:~
 
Back
Top