Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Furious Beta said:
was zeker vet man :W, leuke burn :D.
was erg gezellig en veel gelachen :p.

die foto van ons allemaal bij de rox moet ik hebben :D!


Jah idd die lijkt me ook lache, weten jullie trouwens waar die foto's te zien zijn een keer?
 
Thnx voor het filmpje petrik. Voor de geinteresseerden hier kan je het filmpje ff vandaan halen :)

http://www.easyriders-testcentre.nl/IMG/Uploads/17092006grafiek-Lucas Rox Burn210953.mp4



En dat die paddock beugel zo krom en gaar zit komt omdat er weleens domme mensen op mn scooter zijn gaan zitten terwijl hij op de paddock stond, daardoor is er een stuk uit het carter gebroken aan de onderkant en is de beugel en paddock krom. Het grappige is dus dat hoe de beugel zo scheef gemonteerd zit, de scooter recht staat als hij op de paddock staat dusjaaa :p
 
oh oh oh :D wat wijs weer... ik ben helemaal in mijn element als het om burnen gaat... erg vet luchtfiets!!!!

*als dus iemand nog oude 12 of 13" banden overheeft kun je me altijd een PM sturen })
 
Vette burn Luttie, alleen die kerol die in 1 keer schreeuwend aan kwam rennen vond het neit zo leuk:X

Leuke afsluiting dacht ik zo al dat rook:+
 
Lucas said:
attachment.php


Een Poke-Ball :W
 
Vind het jammer dat ie weggaat! Maar een mooi eind heeft ie gekregen zo te zien :W. Ben benieuwd wat je voorn standaard klasse beest gaat opbouwen!
 
de burn was ook goed lang!!
hoe warm was hij ongeveer aant eind?

trouwens...wat gaat dr eiglk gebeuren met t frame?? neem aan dat je ermee niet op straat gaat met een staaf en verlengde brug ;)
(pm me dr anders ff over..)

project is duidelijk af...benieuwd naar t volgende!!

greetz Ken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top