Zo na een tijdje weer ff een update over de rox!
Zoals velen van jullie al hebben gezien staat hij samen met de rox van rolf in de Scootin' van september. Hieronder ff wat ingescande plaatjes voor de mensen die hem graag willen zien en geen scootin' hebben
Verder was het de bedoeling om a.s. zaterdag met de rox aan de start van Genemuiden te verschijnen, dit ga ik helaas niet redden ivm school gezeik etc (wie kent dat niet)
Verder heb ik zitten denken over volgend jaar, en heb ik besloten dat ik toch graag mee wil gaan doen aan de SBO sprints, maar dat ik er geen zin in heb om met dit zware apparaat in de extreme klasse te zitten...
Dus heb ik besloten dat de rox binnekort compleet uit elkaar getrokken gaat worden om een volgend leven tegemoet te gaan als standaard scooter voor op de openbare weg.. Het project is namelijk tot een punt gekomen waarbij hij in mijn ogen af is, en is de laatste tijd alleen maar afgetrapt etc
Dit vind ik gewoon zonde en ga ik em weer helemaal netjes fixen maar dan als streetlegal scooter.
kortom... HET WORDT TIJD VOOR IETS NIEUWS! Dus niet getreurd binnekort een nieuwe project page van mijn kant...
lat0r