Easy Riders Rolf
ewehem
Heel vet
Blue Shark said:vette foto!! :~ is dat daar ergens jullie testbankhok?
>purple-horse< said:in amersfoort is nog eens dichtbij.. misschien eens langs komen als me scoot terug is is wel gezellig ff ouwe hoeren denks
Furious Beta said:idd amersfoorst, eindelijk een keer een plek met een bank binnen een straal van 40 km .
Die site gaan wel goedkomen , wel leuk om een keertje bij jullie banken en beetje sleutelen.
Oi
Ghosttown said:eey lucas
dik hoor zo'n bank, ik kom wel een keertje me rox testen bij jou, woon naast woudenberg dus ik kan het rijdend af. Wel uitkijken voor de rollerbank bij leusden natuurlijk
[5th]Nick said:Hmmm binnenkort maar even bank overuren laten draaien met 2Fast denks :W
Lijkt mijn setup wel...Lucas said:En is momenteel gehaald met de volgende shizzle:
MHR Cross 7t (std uit doos)
RHQ 85
C21
28 PWK
Malossi Rotor
XSH wig 2 + spruitje
VL14
Stay Tuned...
Ronnie said:Ik vind het allemaal leuk en aardig die testbank, maar daar is je projectpage niet voor. Het gaat hier om een scooter en niet over een testbank en hoe vet het wel niet is dat ze er een hebben...
Het maakt me echt niet uit dat er even over de testbank gelult wordt, maar niet de hele tijd...
TopRox said:Over wat dan? Hoe vet die brommer wel niet is weet ie al wel denks 8)
Ronnie said:Ga je me nu uitdagen of wat?