Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
idd amersfoorst, eindelijk een keer een plek met een bank binnen een straal van 40 km :D.

Die site gaan wel goedkomen ;), wel leuk om een keertje bij jullie banken en beetje sleutelen.

Oi

eey lucas

dik hoor zo'n bank, ik kom wel een keertje me rox testen bij jou, woon naast woudenberg dus ik kan het rijdend af:D. Wel uitkijken voor de rollerbank bij leusden natuurlijk;)

Blue Shark said:
vette foto!! :~ is dat daar ergens jullie testbankhok? :p

Jep, daar binnen in die grote hal hebben wij onze eigen ruimte :)

>purple-horse< said:
in amersfoort:) is nog eens dichtbij.. misschien eens langs komen als me scoot terug is is wel gezellig ff ouwe hoeren denks:)

Lijkt me een goed plan 8)

Furious Beta said:
idd amersfoorst, eindelijk een keer een plek met een bank binnen een straal van 40 km :D.

Die site gaan wel goedkomen ;), wel leuk om een keertje bij jullie banken en beetje sleutelen.

Oi

We liggen idd voor veel mensen op een gunstige plek, lekker centraal in nederland. Lijkt me gezellig als je langs komt :W

Ghosttown said:
eey lucas

dik hoor zo'n bank, ik kom wel een keertje me rox testen bij jou, woon naast woudenberg dus ik kan het rijdend af:D. Wel uitkijken voor de rollerbank bij leusden natuurlijk;)

Haha, das op de scooter nog best een eindje (groot risico dat ie kapot loopt of dat je genaaid wordt) Laat maar ff weten als je wilt komen!

[5th]Nick said:
Hmmm binnenkort maar even bank overuren laten draaien met 2Fast denks :W

Kan niet wachten playboy :*

Ik vind het allemaal leuk en aardig die testbank, maar daar is je projectpage niet voor. Het gaat hier om een scooter en niet over een testbank en hoe vet het wel niet is dat ze er een hebben...

Het maakt me echt niet uit dat er even over de testbank gelult wordt, maar niet de hele tijd...

Ronnie said:
Ik vind het allemaal leuk en aardig die testbank, maar daar is je projectpage niet voor. Het gaat hier om een scooter en niet over een testbank en hoe vet het wel niet is dat ze er een hebben...

Het maakt me echt niet uit dat er even over de testbank gelult wordt, maar niet de hele tijd...

Over wat dan? Hoe vet die brommer wel niet is weet ie al wel denks 8)

TopRox said:
Over wat dan? Hoe vet die brommer wel niet is weet ie al wel denks 8)

Ga je me nu uitdagen of wat?

Als iemand reclame wilt maken gebruik je daar geen projectpage voor, punt!

Ach reclame maken is een groot woord, snap best wat je bedoelt hoor.. Maarja uiteindelijk ging de update toch over mijn scooter, ik liet een grafiek zien die ik behaald heb met mn rox.

Maargoed dan nog ff een laatste woord over de testbank; Als mensen info willen kunnen ze een PM sturen of e-mailen. En in de loop van volgende week is alles te vinden op: easyriders-testcentre.nl

Dus vanaf nu weer n btje ontopic iedereen :*

Last edited:
lucas hij is tof

heb ik je al vaker verteld

en had je nog aangesproken op best van da je je lachgas moest gebruike bij een sprint maar je deed het niet ;)

Status
Not open for further replies.
Back