Big B NRG Well, this is awkward 6 April 2007 #424 Vette scooter! Vind die voorkant alleen te lomp/groot in verhouding. Heeft het al op de bank gestaan?
Vette scooter! Vind die voorkant alleen te lomp/groot in verhouding. Heeft het al op de bank gestaan?
Shuhad Dont hassel the hoff 6 April 2007 #425 ZipSjezer said: beter pakken we binnekort ff een toffe locatie + sjoerd ze cam als we die ff mogen lenen (a) en dan knallen we ff mooie high res pics Click to expand... Tuurlijk, Je geeft maar een x een gil lucas!
ZipSjezer said: beter pakken we binnekort ff een toffe locatie + sjoerd ze cam als we die ff mogen lenen (a) en dan knallen we ff mooie high res pics Click to expand... Tuurlijk, Je geeft maar een x een gil lucas!
D.J Pfew, al die draden 6 April 2007 #426 Big B NRG said: Vette scooter! Vind die voorkant alleen te lomp/groot in verhouding. Heeft het al op de bank gestaan? Click to expand... Bram, ik weet dat je lui bent, maar een paar pagina's terug staat een klein verslag :* Link zoek je zelf maar op :W Luie hond +pippi+
Big B NRG said: Vette scooter! Vind die voorkant alleen te lomp/groot in verhouding. Heeft het al op de bank gestaan? Click to expand... Bram, ik weet dat je lui bent, maar een paar pagina's terug staat een klein verslag :* Link zoek je zelf maar op :W Luie hond +pippi+
willemrox O² - tuning 6 April 2007 #428 jezus...smerige mooi ding. kappies zijn echt om te smullen kerel. ben benieuwd naar je score, moet goed komen denks. suc6 ermee
jezus...smerige mooi ding. kappies zijn echt om te smullen kerel. ben benieuwd naar je score, moet goed komen denks. suc6 ermee
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 6 April 2007 #431 Met je achterwiel normaal op de grond steekt je voorwiel wel minimaal onderuit je voorkap toch? Lucas said: Voor het zadel ben ik nog steeds aan het nadenken, er moet sowieso iets op komen van antislip omdat ik er anders van af glij. Het originele zadel kan er ook nog wel op maar dat ding weegt 3 kilo... Click to expand... Je kan het idd doen zoals is het heb opgelost. Gewoon een of ander rubberlap erop plakken. (vijverfolie :!)
Met je achterwiel normaal op de grond steekt je voorwiel wel minimaal onderuit je voorkap toch? Lucas said: Voor het zadel ben ik nog steeds aan het nadenken, er moet sowieso iets op komen van antislip omdat ik er anders van af glij. Het originele zadel kan er ook nog wel op maar dat ding weegt 3 kilo... Click to expand... Je kan het idd doen zoals is het heb opgelost. Gewoon een of ander rubberlap erop plakken. (vijverfolie :!)
Izimo SWEETIES!!! 6 April 2007 #433 Ding is echt HEEL strak geworden :W (Heb de wallpapers opgeslagen :#)
black-spirit Beun baby beun 6 April 2007 #435 Me so horny :~ echt affffff :winner: suc6 verder . . . Grtz Robby
Boelie035 Hoi.. 6 April 2007 #436 Ja idd luttie.. Waarom nog die fournales K kan je RVS achterstang wel even voor je inkorten naar de juiste lengte
Ja idd luttie.. Waarom nog die fournales K kan je RVS achterstang wel even voor je inkorten naar de juiste lengte
KevinL 23.4 SAE Speed Owner 6 April 2007 #440 zoals al vaker gezegd > egt supertjes lijp:~ maar wat weegt het hok nu eigenlijk en heb je ook al gebankt?? ben reuze benieuwd:W
zoals al vaker gezegd > egt supertjes lijp:~ maar wat weegt het hok nu eigenlijk en heb je ook al gebankt?? ben reuze benieuwd:W