Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
benelli_k2 said:
Is gewoon een speed 06 :rolleyes:
Die binnenkort natuurlijk weer hard gaat :henko:

Gr.Enzo


Met de ophoogplaat is het theoretisch een cross...
voor die ophoogplaat hadden rolf en ik nog een goede oplossing...
ik spreek je der nog wel over...

Laurens
 
M'ster crew#1 said:
Met de ophoogplaat is het theoretisch een cross...
voor die ophoogplaat hadden rolf en ik nog een goede oplossing...
ik spreek je der nog wel over...

Laurens
Ok, je hebt gelijk :rolleyes:

Maar hard gaan zal die wel gaan *D

Gr.Enzo
 
Ronnie said:
Deze man rijd toch met een 85mm as?
Verder erg vet nog steeds, jij hebt ook geld genoeg volgens mij of niet?
Idd dit mannetje :X rijdt met 85 as en op die andere vraag mag die zelf antwoord geven :p

Gr.Enzo
 
Cilinder blijft eerst untuned, eens kijken wat er mee te scoren valt. Ga er zeer binnekort mee banken, de uitslag horen jullie wel!

Enne laurens, je zegt het verkeerd, met de ophoogplaat is het juist een speed. Zou ik geen ophoogplaat eronder doen en een cross zuiger erin, dan wordt het een cross. Maar met ophoogplaat rij ik gewoon met speed zuiger, oftewel speed cilinder :*

Op deze manier kan ik dus met mn cross cilinder en met de nieuwe speed06 rijden. Handig voor het een en ander aan testwerk, en gewoon leuk om eens af te wisselen. Wil namelijk ook proberen om de Cross nog over de 20pk te tillen, ondanks die keiharde vastloper met NX laatst, de stukken nicasil ontbreken nog *D
 
AeroX-70 said:
Enne laurens, je zegt het verkeerd, met de ophoogplaat is het juist een speed. Zou ik geen ophoogplaat eronder doen en een cross zuiger erin, dan wordt het een cross. Maar met ophoogplaat rij ik gewoon met speed zuiger, oftewel speed cilinder :*


fout, je rijd in beide gevallen met een cross cilinder..

edit: dus die ophoogplaat maakt geen ruk uit. misschien dat je de kracht op de wand er wat mee kan laten afnemen oid meer niet. Je hebt dus in alle 3 gevallen een cross cilinder.
 
Last edited:
heel vet hoor je nieuwe cillinder maar je ken dan toch ook met een cross zuiger in de speed 06 rijden is toch veel makkelijker? tenminste ik ga het wel doen.
 
Last edited:
rs-ruud said:
fout, je rijd in beide gevallen met een cross cilinder..

edit: dus die ophoogplaat maakt geen ruk uit. misschien dat je de kracht op de wand er wat mee kan laten afnemen oid meer niet. Je hebt dus in alle 3 gevallen een cross cilinder.


Uhm beetje offtopic om er verder op in te gaan, maar je denkt toch echt verkeerd.

Optie 1:
Cilinder met cross zuiger op 85mm drijfstang = MHR Cross

Optie 2:
Cilinder met speed zuiger op 80mm drijfstang = MHR Speed

Optie 3:
Cilinder met speed zuiger op 85mm drijfstang + 5mm ophoogplaat = MHR Speed
Want dit is namelijk precies hetzelfde zoals de piaggio MHR Speed. Daar rij je toch met een speed zuiger (pistonpen gat op de normale hoogte) op een 85mm as, dat kan omdat de cilinder simpelweg 5mm hoger is.
Dus met die ophoogplaat en 85mm drijfstang rij je gewoon met een Speed, alleen is het hele zaakje 5mm opgeschoven, wat enkel voor een groter cartervolume (minder carter druk) zorgt.



Maarja beter gaan we weer ontopic :)
 
de diameter van het hemd is groter en het hemd is langer...
hier ook al rekening meeghouden?

voor de rest ben je lekker bezig. ding ziet er mooi uit..

huib
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top