Nja ff 'kort' verslagje van het banken bij XSH...
De bedoeling was om eerst met de Speed 7T te gaan testen. Bij binnenkomst eerst gekeken wat het scoorde, kwam toen op 19,8 PK. Daarna het een en ander geblokkeerd getest. Uiteindelijk weer op rollen gezet en goed afgesteld voor op straat. Met als resultaat 21,0 PK en 10,7 Nm koppel. Het is dus duidelijk dat het een cilinder is met heel veel potentie, aangezien ik nog veel meer had kunnen testen maar niet aan toe ben gekomen.
Daarna ff pauze genomen om de Speed 7T en ophoogplaat ervanaf te halen, om vervolgens mn ouwe Cross cilinder te monteren. Gewoon een oude afstelling er in gegooid die op straat wel goed reed altijd. En gekeken wat hij wou doen. Gekke ding scoorde alsnog 18,8 pk terwijl er een stuk nicasil mist na die vastloper met NX laatst
Daarna met NX getest, eerst met kleine sproeiers een paar runs gemaakt, ding ging steeds hoger scoren. Uiteindelijk 25,7 pk mee gehaald. Vervolgens grotere sproeiers erin gedaan om te kijken, toen ging hij nog hoger scoren. Op een gegeven moment zelfs 26,6pk gehaald. Toen we daarna verder gingen testen detoneerde het zuigertje helaas, en ik had er niet meer mee genomen dus toen zijn we er mee gestopt. Er zijn met meer testwerk sowieso nog veel hogere scores haalbaar. Aangezien die 26,6 pk al gehaald werdt terwijl ik de knop indrukte bij 17,5pk. Dat betekent al een vermogens toename van 52%. Als ik dat doe bij de Speed 7T kom je dus al op scores over de 30 pk -:-
Maargoed genoeg gelult, bijgevoegd 2 grafiekjes. De eerste is van de Speed 7T. De tweede is van Cross met NX.