Easy Riders Malossi Sprintrox

Status
Not open for further replies.
Aerox=70 is banned, dat soort grappenmakers hou ik niet van

edit : svp niet iedereen reageren op zijn irritante reacties!

Waarschijnlijk zal ik een dezer dagen nog eens met de Speed een stukje rijden. Dan zal ik filmpjes laten maken... Daarna gaat het ding uit elkaar en de kelder in voor een frisse opbouw.
Daarna eens kijken of de Scootin' een sprinter in zn blad wil hebben -:-

Lucas said:
Waarschijnlijk zal ik een dezer dagen nog eens met de Speed een stukje rijden. Dan zal ik filmpjes laten maken... Daarna gaat het ding uit elkaar en de kelder in voor een frisse opbouw.

denk het wel
en jou sprinter hoop ik zeker wel :)

Lucas said:

Stukje rijden :P sneeuwschuiven.

Verder leuke sprinter ben benieuwd of hij binnekort een keer in de scootin komt. succes ermee.

Lucas said:

En reageren kan ie wel he :P, neem je tel is op joh :P

Btw ben weer in het land ja 8)

Rolf@Jaguar said:
En reageren kan ie wel he :P, neem je tel is op joh :P

Btw ben weer in het land ja 8)
Meneertje is ook weer back from the U.S.A.. :|

Beter bel je mij ook weer is op.. :henko:

Gr.Enzo

Leuk ding dit Lucas . vermogen zit er iig genoeg in . Leuke kleuren , alleen had ik ze persoonlijk op andere plaatsen gedaan .

Zo ff poosje niet zoveel gedaan want ik was druk met het afronden van mn stage en verslagen etc etc... maar dat is gebeurd en er is weer tijd voor de rox :)

Heb het zooitje uit elkaar getrokken voor een frisse opbouw voor een goede start van 2006. Uiteraard begonnen met het blokje helemaal schoon maken en alles opnieuw monteren en afstellen. Binnenkort nog een ander inlaattraject en nog wat testen met de overbrenging, dan zal er hopelijk rond de 22 pk uit de untuned cilinder komen die het tot en met het achterwiel redden 8)

Ff fototje van het blokkie, zou eigenlijk nog wel een nieuw straalbeurtje kunnen gebruiken maar ach.... het is nou eenmaal een sprinter en geen kunstwerk :+

Attachments

• speed06blok opbouw.jpg
    speed06blok opbouw.jpg
    130.3 KB · Views: 301
Status
Not open for further replies.
Back