Update 22 Juni 2007
Ondanks het bestellen van een nieuwe camera had ik toch nog een beetje geld over om het een en ander voor de scooter te kopen. Ook heb ik nu vakantie omdat ik
geslaagd ben voor mijn MBO, Marketing. :W Dus meer tijd om met de scooter bezig te gaan.
Als eerste wil ik de combinatie van de remschijven laten zien.
VS
220mm Braking schijfje. 8)
Zoals je ziet een aardig geslaagde combinatie. :W Misschien dat er nog een 2e Magura remschijf komt, maar dat ligt volledig aan de prijs.
Ook was ik het met jullie eens dat mijn clamp te hoog stond. De kappen pasten er wel op, maar het was niet om aan te zien dat je als een soort van chopper op de scooter moet zitten.
Ik zag dat mijn oude beunmaatje Jules nog een stuurtje had liggen van de XSH rox, dus heb hem dat meteen maar laten brengen. :+
Ook heb ik de mogelijkheid niet meer om te lassen in de loods. Dit vanwege de bedrijfsverhuizing die er straks aan komt. Dus daar moest een andere oplossing voor komen.
Na
lang puzzelen eindelijk uitgevonden hoe het moet zitten. Ik denk alleen dat er alsnog iets niet klopt aangezien er een boutje te kort is. :+
Ook heb ik een achterstaaf gekocht. De veer zag er wel leuk uit, maar was al erg oud en ook niet meer de mooiste. Ik ga eerst op deze manier rijden. Als dit voor geen meter rijd en het alle kanten optrilt komt er nog een RS24 veertje.
Wel heb ik de achterstaaf gemonteerd in rubbers (zowel boven, als onder) Dit heb ik gedaan door de gaten uit te boren en daar 3mm dik rubber in te lijmen. Dit voor, hopelijk, ongewenste trillingen te voorkomen.
De achterstaaf moet nog wel even mooi zwart gespoten worden. :+
Ook heb ik nog een leuke waterpomp overgekocht van Jeroen. (KTP slider)
Dit was het voor nu.
(even een kleine PS. Deze fotos zijn NIET gemaakt met mijn nieuwe camera.
)