Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Binnekort nog mooier schijfje binne he Boj :P
Je heb hem morge of zaterdag, ik hoor het van je,

Mvg,
bas

Wordt dit een tien jarige project ? Hoop het niet, want wil wel een keer tegen je vlammen, en ben benieuwd wat je ervan gaat maken. :W

Ik ga wel alles rustig aan opbouwen. Dus dit jaar zullen we toch geen sprintje meer trekken. Dat zal volgendjaar worden of ergens een meeting achter in het seizoen.

Als alle plannen die ik in mijn hoofd heb zo goed als mogelijk op de kappen komen wordt dit wel een hele geile machine ja... -:-

Ik ga wel alles rustig aan opbouwen. Dus dit jaar zullen we toch geen sprintje meer trekken. Dat zal volgendjaar worden of ergens een meeting achter in het seizoen.

Als alle plannen die ik in mijn hoofd heb zo goed als mogelijk op de kappen komen wordt dit wel een hele geile machine ja... -:-

Ben benieuwd en verras me O-) Tot nu toe heb ik nog geen concurentie *D

Su6 en tot de 23e :*

Tot nu toe heb ik nog geen concurentie *D

Dat zal erwin leuk vinden dat je dat zegt. Ding van hem komt ook wel goed.:W
Maar wees maar niet bang servien. Zoals het er nu naar uit ziet, mijn spuiter een beetje mee wil werken en het schuren van de kappen ook nog een keer gebeurd komt er een verdomde mooie paint op. :)

Wat kan die toch altijd mooie projectje in een steken. Deze wordt vast weer op en top. Net zoals al zen vorige projecten. Blijf hem zeker volgen vipers zijn zo nice

Status
Not open for further replies.
Back