Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Ziet er goed uit hoor die combi van velg met voorvork, zeker sweet!

Is dit nu samen met sjaakie of puur van jezelf? fix wel even een ander clampje, verder uber! nu ik dit zo zie gaat het weer kriebele :D

Best een grappig ding Bojt . Die gouden velgen zijn natuurlijk gaaf en die malossi poten zijn mooi :) . De achterveer vind ik lelijk btw , hij lijkt zo goedkoop .

Die achterveer lijkt goedkoop omdat de voorvork duur is... :X
Project is puur van mezelf. Project samen met mensen opbouwen heb ik 1 keer gedaan en doe het niet nog een keer... :)

Wel een leuk ding, alleen die voorvork staat er totaal niet bij. Ondanks dat het de naam ''malossi'' heeft.

Die achterveer lijkt goedkoop omdat de voorvork duur is... :X
Project is puur van mezelf. Project samen met mensen opbouwen heb ik 1 keer gedaan en doe het niet nog een keer... :)

onder het motto van lekker zeiken;):Gedeeltelijk issie nog van mij:X

Het frame is mooi gelukt he! Geheel ziet er al netjes uit.
@ speedboer: Beetje vreemde opmerking van je: Ik denk dat BojT al lang heeft aangetoond fanatiek liefhebber te zijn. Een project betekent naar mijn mening:
- vers en NETJES opbouwen met een leuke setup en aparte optische toevoegingen. Dat laatste bestaat hier al niet alleen uit een vork als je even goed leest.
Daarbij is een viper opbouwen al bijzonder genoeg aangezien ze zeldzaam worden en je 9 van 10 keer een hoop werk hebt aan de kappen.

Ik hoop dat hij mooi wordt Boj. Ik breng van de week je remzooi!

Mij lijkt het echt niets zo'n viper...

Tsja, mij lijkt een rox of een zip weer niets, omdat er al teveel van zijn. :)
Zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen smaak...

Hier nog even 2 fototjes van de evo 2 cilinder + aangepaste zuiger voor betere smering. :)

[ir]http://hangendlauw.ths-dsgn.nl/albums/SBO/PROJECT/Cilinder/SH103094(small).JPG[/ir]

[ir]http://hangendlauw.ths-dsgn.nl/albums/SBO/PROJECT/Cilinder/SH103151(small).JPG[/ir]

De setup heb ik al helemaal compleet liggen. Het is alleen nog een kwestie van monteren, afstellen en flink knallen. Mocht het zo zijn dat ik een startbewijs kan krijgen voor genemuiden, zal ik daar een eerste sprint doen. Mocht dit niet het geval zijn gaat de scooter een keer mee voor een aftermeeting, of koop ik mezelf een daginschrijving voor een SBO sprint. :)

Ik wist wel dat je het niet kon latne om weer met scooters verder te gaan

Vind het iig tovv om te zien dat de oudere modelen toch weer hip worden 8)

En zo heeft iedereen idd zijn eigen smaak :)

Ik ga dit project overigens wel volgen.. Ookal vind ik een viper niets wilt dat nog niet zeggen dat jij er geen vette scooter van kan maken.

Ben benieuwd wat die evo 2 gaat scoren :)

succes met de opbouw

Status
Not open for further replies.
Back